Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. június 27., vasárnap

Teszt 1.


Beszéltem már arról nektek, hogy vannak bizonyos érzéseim. Na mondjuk nem olyasfélék, hogy pisilni kell (ezért is van szükségem inkontinencia betétre), hanem inkább olyasfélék, hogy megérzem, azt hogyha valaki gondol rám. Ez egy nagyon furcsa kicsit fojtogató érzés, bár még nem volt szívinfarktusom, de azt ilyennek képzelem. Ha nem tudnám mi ez, akkor kellemetlennek mondanám, de mivel tudom, hogy ez AZ, így már más.
Mert azért jó dolog, ha gondolnak az emberre. Szeretem ezt az érzést, és amennyire tőlem telik nyomom is vissza annak, akire én gondolok. Ha szerencsém van, megérzi. (Jánosom megérezte).
Édesanyám is rendszeresen megérzi, és így egyszerre szoktunk telefonálni egymásnak, vagy legalábbis egyszerre gondolunk egymásra.
Nem tudom viszont, hogy egy olyan ember, aki nem áll ennyire közel hozzám, az megérzi-e?
Ezért tesztprogramként lefuttatom a 6 rendszeres olvasómon ezt.

Tehát kedves rendszeres olvasóim! Közületek 1 személyre holnapig nagyon erősen gondolok!
Ki az? Jelentkezzen!

(ui. én most leírom a nevet, elmentem piszkozatba, holnap közzéteszem a bejegyzést ami a mostani dátummal fog megjelenni.)

6 megjegyzés:

  1. Persze, Csak azt tezsteled mind a 6 (nem zug)olvasód tényleg rendszeresen olvas e!:D

    VálaszTörlés
  2. micsodddaaaa? Már 6 állandó olvasód van? Akkor mehetek végre szabadságra. :)
    nem rám gondoltál... :) akkor drága jó anyám csuklana és felhívna, hogy "Te kisfiam, azt hiszem Csilla megint rád gondol!"

    VálaszTörlés
  3. ez nem elvicceléses! szíjjjátok a vérem máshol!:)

    VálaszTörlés
  4. Például a macsupicsun delfinelegés közben? Hm?:)

    VálaszTörlés
  5. A héten Felsőn dolgoztam, akkor mondta Anita, hogy blogolsz.
    Megkerestem, aztán meg a nagy elképedés, meg az ujjongós öröm, ahogy olvastam.
    A gyerekekkel kapcsolatos gondolataid cirógatták a lelkem, a megfogalmazásod, a humorod pedig egyszerűen juhéjj!!!!
    Rácsodálkoztam-Rádcsodálkoztam, és ez nagyon jó volt nekem.
    Azt, hogy Te gondolsz-e a hajdanvolt ügyintéző nyanyusra, akivel anno váltottál néhány mondatot... nem tudom,
    de úgy érzem, hogy igen.

    VálaszTörlés
  6. 22 órakor senkitöbbetharmadszor:)

    VálaszTörlés