Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. június 7., hétfő

Etikett

Az van, hogy én szeretem betartani az alapvető illemszabályokat. Szerintem ez fontos dolog. Próbálom a Benit is úgy nevelni, hogy fontosnak tartsa, ha kap valamit azt megköszönje vagy üdvözölje az éppen belépő vagy távozó vendéget. Jó, mondjuk az ilyen hülyeségeket, hogy ki mutat be kit kinek először vagy hogy ki melyik kezével integethet ha egy bárónővel találkozik nem ismerem, valószínűleg azért, mert nem is érdekel. Bár számtalan bárónővel találkoztam már életemben.
Sajnos nem tudom tolerálni, hogyha velem szemben ezeket az alapvető szabályokat semmibe veszik.
Úgy gondolom, hogyha egy kiskorú pelenkája alá be akarunk bújni, akkor előtte engedélyt kell kérnünk a gyermek édesanyjától (már csak azért is, mert az ott termelődő gázok ideg és szövetmérget tartalmazhatnak). Én legalábbis így csinálnám. Sajnos a mai kullancsok ezzel az alapvető illemszabállyal sincsenek tisztában, csak úgy bebújkálnak ide-oda. Azt gondolom ezek után érthető, ha nem szeretném, ha a gyerekemmel barátkoznának. Barátkozzanak a szúnyogokkal vagy a pókokkal, az ő pelenkájuk felőlem lehet a menedékük.
Ezért nagyon hamar kipateroltam ezt az illetlen 8 lábút az ebben a blogban olvasottak szerint. Jelentem a leírt sorok minden szava igaz, 8-10 kör után a kullancs átpártolt a gyufára, nem kellett erőszakot alkalmaznom (jó, mondjuk ami utána történt az már nem a ti fületeknek való történet)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése