Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. június 27., vasárnap

középkor


A héten középkorú lettem. Borzadály... nem az, hogy ennyire eltelt az idő, meg, hogy ennyi az élet. (mert az előző pillanatomban még 16 évesen fogadkoztam anyukámnak, hogy időben jövök és vigyázok és nem csinálok butaságot...most meg én várom el hogy fogadkozzanak nekem ugyanezekről.)
Ami igazán bánt, hogy tinédzserként azt gondoltam, hogy ennyi idősen én már megváltom a világot, és már megteszem azoknak a lépéseknek a javát, amelyeket elterveztem.

Úgymint:

  • teázás a Machu Piccun
  • végiglépegetni a Nazca vonalakon
  • delfinekkel úszni
  • búvárkodni
  • bungee jumpingolás
  • tandemugrás
  • régészkedés Egyiptomban
  • úszás a Holt tengerben
  • őserdei túrázás, gorillaölelgetéssel
  • űrutazás lehetőleg űrsétával egybekötve
  • tantra jógázás
  • minimum 1 olimpiai bajnoki cím
  • saját tengerpart birtokbavétele
  • Tibetben kolostorlátogatás
  • az Északi sarkon hógolyózás

Ezek nem elrugaszkodott álmok szerintem, úgy gondoltam, hogy ilyen idős koromban már legalább a felét kipipálom a tervemnek, vagy inkább az egészet...

Ehelyett szembesülnöm kell a valósággal, amire nekem jelenleg igazán szükségem van az:

  • szemránckrém
  • tyúkszemtapasz
  • narancsbőr elleni szérum
  • korpásodás elleni sampon
  • reumakrém
  • izzadásgátló dezodor
  • bajusz és szakállvágó
  • mellplasztika
  • növényi alapú idegnyugtatók
  • inkontinencia betét
Ha ezt mind be/megszereztem, indulok a Machu Piccura!

9 megjegyzés:

  1. Innen már csak jobb lehet!:)
    (Azért ha indulsz a "Macsupicsura" szólj előtte, oda lehet elmegyek veled:)) Persze csak hogy ne félj:)

    VálaszTörlés
  2. oké Ancsi,vegyél inkontinencia betétet nekem én meg veszek orrszőrnyírót neked, így hamarabb összejön az utipakk:D

    VálaszTörlés
  3. Csak semmi para...

    Elkoptatott frázis, hogy: "Mindenki annyi éves, amennyinek érzi magát", de úgy gondolom, hogy van benne igazságmorzsa.
    Engem sokáig nyomott és korlátozott a korom, ami miatt pl. 32 évesen már minden vágyamról lemondtam, annyira öregnek éreztem magam...
    Aztán néhány éve átvágtam a gordiuszi csomót: lélekben kortalanná nyilvánítottam magamat.
    Ebben a kortalanságban együtt van fél évszázad élettapasztalata (talán bölcsessége is), az ifjonti hév és a gyermeki naivság.
    Azóta rendben vagyok a korommal meg a vágyaimmal is. Átlépve a társadalom által elvárt kliséken és a magam állította falakon, egyre közelebb kerülök magamhoz, igazibb, bátrabb és határozottabb vagyok.
    Lassacskán beérek. :-)

    VálaszTörlés
  4. és eljössz velem a delfinekkel úszni?:)

    VálaszTörlés
  5. Persze! abból kihagynátok engem mi????
    (Már megvettük a szülcsi ajcsid,) így max mert szép vagy arra kaphatsz betétet:)

    VálaszTörlés
  6. ugye mélytengeri merülés??:D

    VálaszTörlés
  7. te tőlem szemüveget kapsz, azt már látom:D

    VálaszTörlés
  8. Azt a bizonyos rózsaszínt?:D:D

    VálaszTörlés