Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. június 3., csütörtök

A part alatt

Na, az van, hogy tudom mi a baj. Miattam van. Hétvégén levákumoztam a télikabátokat, azzal a felkiáltással, hogy nyár van. De azt nem sejtettem, hogy mivel kiabálok ezt fent is meghallják és leküldik a cudar időt, nesze neked felkiáltással. Háhá, de arra nem gondoltak, hogy mivel kiabálnak én ezt meghallom és felengedem a vákumzsákokat és bármikor előveszem a télikabátokat. Hétvégén lesz kis időm, akkor megejtem a műveletet. Szóval bocs skacok, miattam van...

Változatlanul nyomjuk a lentebb említett A part alatt-ot. Két igen érdekes dolgot fedeztem fel. Gyerekek, a bolha maga is bolhás....nade kérdem én, nem veszi észre az anyukája, hogy egy akkora lény ül a gyereke fején mint maga a gyerek??? Vagy mit képzel rippeleznek??
Másik: a szamár és a tehén szobájában a falon ott vannak a részműveletek. Úgy látszik minden szakembernek van egy ilyen fázisrajza. Sosem tudtam, hogy a hentesnél a számozott malac minek lóg a falon. Lehet, hogy azt úgy kell, hogy nem azt mondod, fél kiló tarját kérek, hanem azt, hogy felest kérek a hetesből. A hentes ebből ért és hátrakiabál a srácoknak, fél hét rendel...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése