Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. június 25., péntek

A blog


A blogírás nekem időtöltés és kommunikáció (!) a külvilággal. Régóta szemeztem vele, de úgy gondoltam, arról, hogy a Beni mikor hányszor mekkorát kakilt felesleges blogot írnom, mert ez valószínűleg csak engem hoz izgalomba. (meg pár elvetemült embert akikkel nem tárgyalok)
Aztán most jött a fejembe pár téma, és belekezdtem. Mostmár van 6 rendszeres olvasóm, ami valljuk be nagy felelősség. Eddig maximum akkor figyeltek rám ennyien, amikor az éjszaka közepén fennhangon énekeltem a "miattad iszom te állat..." örökbecsű Junkies számot, de valószínűleg akkor nem stilisztikailag értékeltek.
Szóval nagy ember lettem...
Annyira nagy, hogy tegnap felhívott a gyerekkori barátnőm, elcseverésztünk kedélyesen, majd mondta, hogy lenne egy kérése, segítsek neki MERT EBBEN EGYEDÜL ÉN TUDOK. (Namondom, emmeg mitakar pelenkacserét?)
Mondjam már meg neki, hogy hogy kell írni azt hogy "hidromasszázs kád"!??
Mivel nekünk nincs ilyen kádunk, sőt tudomásom szerint még nem is láttam ilyet, feltételezem, hogy ez a blog miatt van. Ez az írott szó hatalma...

Na, szóval nagyember vagyok:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése