Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. június 10., csütörtök

kétségek

Kezdek kétségbe esni, teszem ezt azért, mert én nem naplót akarok írni. Márpedig a blogot csak és kizárólag az különbözteti meg a naplótól, hogy nyilvános. Ezért pl. nem illik rajta böfögni. Nade, ha rákényszerítetek, hogy naplót írjak, akkor elkezdhetek itt még akár azt is. És nem tántorodom vissza a fokhagymaevéstől sem. Mostmár bizonyos, hogy egyetlen hűséges olvasóm a férjem. Ő pörgeti a számlálót. Apukám, hazafelé hozzál tejet, az semlegesíti a fokhagymát.

ui. a humorérzékem sajnos Pécsre költözött, ha találkozom vele próbálom hazarángatni, ha nem akkor ezentúl szakirodalom feldolgozást kapsz Édes.

8 megjegyzés:

  1. Nem is igaz, minden nap hűségesen követem újabb bejegyzéseidet, elvonási tüneteim leszenk, ha nem írsz semmi. De szólhatnál ama pasiknak, hogy ennék dinnyét. Jó messze hagytad a humort...:(

    VálaszTörlés
  2. csudáás! végre valaki!! miről akarsz olvasni a tesztoszteronról vagy a rezgésekről???:)

    VálaszTörlés
  3. Előbb erről, majd arról:)
    Bármilyen téma érdekel:)

    VálaszTörlés
  4. én inkább pumpáról szeretnék olvasni... zsuk vízpumpáról!

    VálaszTörlés
  5. erről jut eszembe. Emlékszel még arra, hogy "milyen hányás szag van?"?

    VálaszTörlés
  6. nemtom, én hánytam be?:D
    a pumpa a listán!:)

    VálaszTörlés
  7. Én emlékszem, ott is a fokhagyma volt a "bűnös" :)

    VálaszTörlés
  8. na, akkor az tuti én voltam:D

    VálaszTörlés