Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. június 24., csütörtök

én a sofőr


Én nem tudok vezetni. Egyesek győzködnek róla, hogy tudok, de én tényleg nem tudok.
Először is, én majd 30 évig nagyszerűen megvoltam jogosítvány nélkül. Szeretek buszozni. Igaz néha elájulok, de az csak fokozza az izgalmakat. (kivizsgáltak ától béig. A diagnózis: van aki nem bírja a buszozást és a tömeget. Na, ez vagyok én.) Szeretek vonatozni is, bár sajnos a vonaton büdös a wc és baktériumos a közeg. Valamint kicsit zavaró hogy néha 40 km megtétele 1,5 órába telik. Így mehetnék gyalog mindenhová. Úgy legalább fejlődne a farizmom.
Naivan azt gondoltam, hogy ha kitör a harminchatodik világháború akkor én majd nem tudom busszal meg vonattal biztonságos bunkiba szállítani a családomat, kell hát egy jogosítvány. (de azt tényleg csakis a harminchatodik világháború idején használnám.)
Mert:
1. az előzőekből kiderül, hogy nem bírom a tömeget, mert akkor elájulok, namost abba sajnos egy autóstársam sem megy bele (önző állatok), hogy ha én az utakon száguldozok 50 km/h-s sebességgel akkor ők ne pofátlankodjanak oda.
2. néha elfelejtem, hogy melyik pedál mire való. (szerintem ez tök nem egyértelmű, a féket pl. lehetne ujjal kezelni, hogy ne keverődjön folyton össze a gázzal)
3. nem bírom a benzingőzt. meg vagyok győződve róla, hogy a sofőröknek fekete a tüdejük, mert az összes ratyit belélegzik.
4. a váltókart szerintem valami Freudista szexista találta ki, ami leginkább dominaként hasznosítható, a közúti közlekedésben csak hátráltat.
5. a táblákat vagy nem ismerem, van nem látom meg. (ki találta ki, hogy ilyen tök eldugott helyekre táblázzon?? mit gondol, mikor van nekem a kormányzás mellett időm megkeresni a hülye tábláit??)
6. szeretek bambulni és álmodozni, ezt vezetés közben nem lehet.
7. a mai napig nem vagyok képes felkapcsolni az autónkban a reflektort és a helyzetjelzőt (mert egyszerűen nem tudom hogy hol a kapcsolója)
8. a kulcsot a legritkább esetben sem tudom ráindítás nélkül kihúzni az indítólyukból vagy miafranc az.
9. a lejtőn nem hogy elindulni, megállni sem tudok.
10. még soha életemben nem tankoltam...és nem is akarok.

Amit viszont tudok, és biztonsággal alkalmazok az a szervízuton 20 km/h-val való közlekedés, kanyarodás valamint a parkírozás (de csak ha nem lát senki).
Tehát remélem egyértelmű, hogy én csak a harminchatodik világháború kitörésekor fogok vezetni.

BÉKE VELETEK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése