Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. június 10., csütörtök

Dinnye tú

Először is azzal kezdem, hogy nektek érdemes bevágni a hisztit, 5 megjegyzés egy nap alatt, eddig ez a rekordom, holnap megtépem a ruháimat és hamut szórok a fejemre, lehet hogy elérem a bűvös hatot. Nem tudom meddig fokozhatom a rinyálást, a végén nyilvános szteppelésre kényszerítetek...
De büszke vagyok rátok tényleg!
Kedves valaki emlékeztetett a dinnye a hasban szitura....
ez már tegnap is eszembe jutott, de annyira különlegesnek éreztem eme témát, hogy ez egy külön posztot igényel (neeem, nem szenvedek alkotói válságban...)
Szóval a dinnyét több helyen hordhatjuk, fiúk elsősorban hónalj alatt és láb között (mint tegnap írtam) lányok pedig mellkason (a szerencsésebbek...én speciel diót kaptam), csípőtájékon (na itt pótlom az összes hiányosságomat) esetleg nyakon (öö, nemtom, lehet)...
Ám egy közös hely van a dinnyehalmazban, ahol mindkét nem hordhatja és az a POCAK.
Egész fiatal egyedeknél megfigyelhető a jelenség, ami konkretizálva úgy néz ki, hogy nagyobb a gyerek hasa mint az összes többi része együttvéve (ilyen az én gyerekem is, állítólag hasfalsérve van, de én ebben nem hiszek, szerintem egész egyszerűen csak bírja a gyümölcsöket, paszuly alakú mégse lehet szegény).
A nők általában zigótát bújtatnak a dinnyébe, (azért mert nekik nem megy a szöszmőgyártás, valahol kompenzálniuk kell ezt a traumát), és pont jó, mert a zigótával egyidőben elkezdik növeszteni a mellkasdinnyét (diót) is. Ez azért van, mert a nők nagy divatbolondok, és tudják, hogy az az ing ami hasban jó az mellben lóg, ha ezt nem teszik meg. Ezt megbeszélik a sztájlisztjukkal, aki közli velük a megoldást...azt már csak kivitelezni kell. A csípőtájéki dinnye meg egyenes arányban követi a többieket, mert nem akar lemaradni nehogy narancsnak nézzék (az majd később jön), meg amúgy is ha az ing pásszol akkor a cicanadrágnak is pásszolnia kell.
A férfiak állítólag sört tesznek a dinnyébe...nem értem miért ilyen bolondok, mikor a sör dinnyével minimum 2 nap toalettfogság. (ford. cifrafosás). Nekik néha a mellkasdinnyéjük is növekedni kezd, de ez csupán a gazdaság fellendítésével van összefüggésben. Tudják, hogy Magyarország egyik vezető iparága a púdergyártás, ez meghalna a lógó férfimellek nélkül. (főleg mióta a babák kiszálltak a bizniszből, mer kitalálták, hogy a púder eltömíti a pólusokat...ez csak kifogás, mert a babák fenekén a lehető legritkábban lehet fellelni eltömődött pólust, szerintem abban a bűzben a pólusok se maradnak meg.)
Én amúgy szeretem a dinnyét.
Most aszongya a zuram írjak a pumpáról, nem tudom mirefel, mert az első Ancsika volt, ő meg azt mondta a tesztoszteronról írjak. (ezt meg is teszem) De most hogy így gondolkozom, rájövök, hogy nem egészen vagyok tisztában a pumpák működésével, mer' el se tudom képzelni, hogy hol megy beléjük a levegő??? De most komolyan...vagy a pumpák csak fújni tudnak szívni nem? Nade mit fújnak akkor? Addig míg valaki fel nem világosít jegelem a témát, mert fizikailag nem értelmezhető számomra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése