Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. június 29., kedd

Motívumok


Néha úgy gondolom, hogy az élet egy nagy puha, meleg kötött takaró. Amikor jó napokat élünk, akkor szép színes fonallal kötve, amikor rosszakat sötét színekkel. Van amikor egy pár összeköti a takaróját és együtt megy az életük fonala tovább, hogy egy vastagabb, védelmezőbb, erősebb és szebb színesebb takarójuk legyen.
Vannak álmok szép pasztell színekkel kötve és vannak vágyak erősebb intenzívebb színekből.
Néha vannak motívumok is a takaróban. A nekem szánt egyik motívum egyértelműen a dongaláb.
Azt nem tudom, hogy miért pont ez, de újra és újra visszatér az életembe. Kezdődött először is egy gyerekkori barátnőmmel, aki történetesen dongalábas volt. Méghozzá mindkét oldalon. Aztán folytatódott egy hm, hát talán udvarlófélével (aki igazság szerint azért csapta nekem a szelet mert éppen mellette álltam egy fesztiválon és neki csajozhatnéka volt. Baromi idegesítő volt, egészen addig, míg észre nem vettem (kellő rutinnal) hogy dongalábas, rákérdeztem, válaszolt, aztán normális lett, beszélgettünk egy nagyot majd továbbindult nőt keresni magának :D).
Aztán irodalmi élményekben is találkoztam már a dongalábbal, konkrétan Mika Waltari egyik könyvében, ahol a szultán fia volt dongalábas.
Találkoztam egy idős dongalábas cipész bácsival, aki azért lett cipész, mert baromira elege lett abból, hogy senki nem tud neki megfelelő lábbelit készíteni, hát készít ő magának gondolta (és milyen igaza volt).
Tudom ez nem számít, de orvosnál/gyógytornásznál elég sok dongalábas babával/gyerekkel futottunk össze a szintén dongalábas kisfiammal.
Szóval ez az én motívumom, kíváncsi vagyok még szán-e nekem a Jóisten belőle.:)

És érdekességképpen dongalábbal született hírességek:
Charles Woodson- rögbijátékos
Damon Wayans- színész
Dudley Moore- színész
Eric Richard- színész
George Byron (azaz Lord Byron)- angol költő
Kristi Yamaguchy- műkorcsolyázónő
Mia Hamm- amerikai labdarúgó játékosnő
Miguel Riffo- Chilei focista
Sir Walter Scott-skót költő, regényíró
Thaddeus Stevens-republikánus politikus
Troy Aikman- amerikai focista

Tehát egyértelműen kirajzolódik Beni jövője, vagy politikus vagy világhíres sportoló és/vagy költő lesz :D esetleg színész...vagy nem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése