Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 2., péntek

Elment...


Tegnap egyszerűen se szó se beszéd elment...azt sem tudom, hogy hová...
Még soha nem csinált ilyet...erre nem voltam felkészülve...hogy így kimaradozzon, mikor itthon várják...ez a totális empátiahiányról tanuskodik...
Ha szól előre, akkor korábban fürdetem a gyereket, mert így, nélküle, az esti torna is nagyon nehéz volt.
Egyszerűen nem tudom, hogy mi történhetett. Azt mondják, előtte már vannak jelek, hogy nem stimmel valami, itt semmi nem volt...
A lehető legváratlanabb pillanatban ért ez...tudhatná pedig, hogy nem vagyok valami jó passzban, nem kellene még neki is a földbe döngölnie...
Olyan üres volt nélküle a lakás...nagyon hiányzott, ezt be kell vallanom...
Először megdöbbentem, aztán a bosszút forraltam.
Tudtam, hogy ezt nem fogja megúszni szárazon, valami olyat teszek, ami neki legalább annyira fáj, mint nekem fájt tegnap a hiánya.
Arra is gondoltam már, hogy megcsalom, hiába van sírig tartó szerződésünk, felrúgom...azaz ő rúgta azt fel...én csak válaszolok rá...
Szóval fejben már az új kapcsolatot keresem...vessen magára...
Úgy döntöttem, miután a gyerek elaludt, hogy nem várok tovább, elmentem zuhanyozni, és nem érdekel tovább, hogy merre jár...

Valahogy megérezte, hogy a végső lépésre készülök és rögtön zuhanyzás után visszajött...de bosszúból nem foglalkoztam vele már tegnap...
De remélem ebből tanult, és nem csinál ilyet többet...AZ INTERNET...

1 megjegyzés: