Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 8., csütörtök

Turkáló


Alapvetően divatellenes vagyok. Bár ezt így azért nem lehet kijelenteni, mert ugye hiába vagyok én divatellenes, ha a boltokban csak divatos cuccok vannak. Úgyhogy ha kell nadrág, akkor muszáj vagyok megvenni a full csípőgatyát, pedig rühellem, viszont 1 vagy 2 számmal nagyobbat veszek, hogy jó "szellős" legyen és felérjen addig amíg én akarom (értsd: ne a seggem közepén érjen véget).
Persze, van hogy szerencsés évet élek, és éppen nekem tetsző ruhadarabok divatosak, ilyenkor örülök, mint majom a farkának és jóól bevásárolok tudva, hogy jövőre szívni fogok...
De akkor is, a legjobb ruhadarabjaim turkálóból származnak. És ott aztán lehet válogatni a tavalyi, tavalyelőtti 80-as évekbeli divatos holmik között. Komolyan mondom kincsek lapulnak, és a vadászösztönt felélesztve ezek elő is kerülnek.
Ezért nem értem, hogy a nők egy része miért kényszeríti be magát a divatos cuccokba. Gondolok itt a röfilábú leggingsesekre, vagy a most divatos "tubigatyába" bújtatott vastagcombúakra, vagy az alma típus csípőgatyában témára...szóval egyszerűen nem értem, nem veszik észre, hogy nagyon-nagyon gáz ahogy felöltöznek? Vagy ennyire fontos nekik a divat, hogy azt képzelik, a pasik azt nézik, hogy ez épp egy márkás ruhadarab rajtuk és nem azt hogy hogy néznek ki benne? Néha úgy érzem az öltözködést is tanítani kellene, lehet többet érnénk vele mint a trigonometriával.
Persze arra még nem sikerült rájönnöm, hogy miért van az, hogy egyesek értenek az öltözködéshez, másoknak meg lövésük sincs róla, biztos ez is egyfajta tehetség.
Szóval én nem szeretek divatosan öltözködni, és biztos vagyok benne, hogy ezzel vagyunk így páran. Nem tudom elképzelni, hogy egy felnőtt nőt felvillanyoz, ha az aznapi felsője sétál vele szemben...szerintem ilyen nincs...bár lehet csak én lihegem túl ezt a témát, és a nagymellű nők pillangóujjú felsőben a legmenőbb manapság...
És itt félre ne értsetek, egyáltalán nem a tökéletes alak az, ami igazán üt. Vagy pontosabban nem az a tökéletes alak. amit mi annak gondolunk. Egy alma típusú nő is fel tud nagyon szépen és csinosan öltözködni és tud igazán szexis lenni. Mert alapvetően az a szép akiből belülről sugárzik valami. Itt van példának okáért Szulák Andrea. Aki nem vékony, mégis szexis.
Egészen egyszerűen mert jól öltözik, megmondják neki, meg gondolom már ő is tudja, hogy mi áll jól neki, mit hangsúlyozzon stb. És itt van ellenpéldának D.Tóth Kriszta, aki szép is csinos is, viszont láttátok milyen irtózatos ruhákat visel a Híradóban?...komolyan mondom, hogy az m1 stylistja valami állatidomár végzettséggel rendelkezhet, mert borzasztó munkát végez.

Ha valaki járt már a Szigeten vagy bármelyik más nyári fesztiválon láthatja, hogy nem igazán lát két egyforma ruhába bújt embert. A nők, de a pasik is előveszik az eszköztáruk legjavát, hogy kitűnjenek a tömegből. Minden van, biztosítótű orrba-szájba, nagyi indiai turbánjából rövidgatya, dinnye a fejre stb. Aztán gondolom ahogy véget ér az egy hét, leveszik a turbánt (mert ennyi punk szerintem a világban nincs, mint a Szigeten egy napon) és felveszik az öltönyüket meg a szövetgatyájukat és mennek a bankba hiteltanácsadni. Így ugye a kecske is meg a káposzta is megmarad. Mert ők a legbrutálabb punkrockerek hétvégén és a legmenőbb ingatlanosok hét közben.
És most egy kanyarral elérkeztem oda, amiről ez a bejegyzés ténylegesen szól/szólnia kell. Nem az bánt hogy a Beni MÁS. Mindenki MÁS akar lenni. Kitűnni a tömegből, hogy felfigyeljenek/emlékezzenek rá. Engem az bánt, hogy a Beni akkor is MÁS, ha éppen nem akar az lenni. Nem veheti le a biztosítótűjét, hogy beüljön az irodájába, és csak egy picike lyuk emlékeztesse rá, hogy mi volt hétvégén.
Ez a lényeg. Hogy igenis van amikor JÓ divatosnak lenni. Amikor szeretnék egy lenni a sok közül. Az, aki egy fehér inggel eltakarja a halálfejes tetkóját a felkarján.
Ez nem mindenkinek adatik meg. Teljesen mindegy, hogy meleg, fogyatékos, cigány, török, zsidó stb. az illető. És ezt a MÁSSÁGOT nem ők választották. Kapták. És akkor is viselniük kell, ha már baromira unják...ez a lényeg.

Szóval nyissunk a világra fiatalok! Az elfogadás/befogadás az, amivel elérhetjük, hogy ne lógjon ki a seggünk a flitteres farmerünkből...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése