Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 13., kedd

Humoros...ez nem vitás...


Történet 1. (17 h)

Dögmeleg. Biztos ettől indíttatva kitalálom: játsszunk prolit!...felfújom a 3 gyűrűs rózsaszín halas körmedencét, kiállítom az erkélyre...így kissé ellipszis formájú lesz...nem baj, a gyerek ismerkedjen csak a matematikával...
Gyermeket a' la nature magamat bikinyibe erőszakolva beleülünk az ellipszisbe. Idő telik, mi múlunk.

Történet 2. (18.30 h)

Gyermek kitalálja: játsszunk prolit! Menjünk játszótérre. Jó, mondom én bikinyiben, öltözzünk fel, menjünk. Gyermek játszik, legnagyobb szám, hogy a csúszdára nem az erre rendszeresített lépcsőn, hanem alulról kell felmászni. Anya legnagyobb csodálkozása közepette ez sikerül is. (nekem biztos nem menne). Anya agya kattog, lejtő-achilles ín nyújtás vonatkozásban. Akkor még örültem, hogy prolik vagyunk...
Hazaérve látom ám, hogy a felázott talpacskán kb. 5 forintnyi helyen leégett a bőr (!!bal láb!!)...baromira fájdalmas, már ránézésre is. Ma reggel sírva ébredt, húzta fel a lábát. Nem bírja még csak leérinteni sem a földre. Én egész nap cipp a s.ggét, mert most a kukásautót akarja aztán meg a lovakat stb. "Anya, nagyon fáj a lábam...Ölbe..."..Idő telik, mi múlunk...

Történet 3. (elmúlt hónapokban)

Beni dongalábas. Volt már műtve is, de az úgy néz ki nem sikerült 100%-osan. Újabb műtét van kilátásban. Mellette persze gyógytorna, elektromos izomstimulálás, állandó korrigálás, blablabla...Idő telik, mi múlunk...


Történet 4. (Párbeszéd a Mindenhatóval)
(Több tanú jelenlétében)

én: Jajj, Istenem!! Ha újra megműtik a Beni lábát hogy fogjuk túlélni?? Minimum 4 hétig gipszben lesz, mit csinálunk?? Rendben, hogy műtötték már, de akkor még csak mászott... Most már szalad, meg sem áll egész nap...Hogy fogjuk ezt kibírni??? Mit kezdek egy kétéves gyerekkel? Hogy magyarázom meg neki, hogy mi történik???

Mindenható: Nesze neked!...(Történet 2.)

én: oké köszi...szóval így...(Történet 3.) csak ezt a mait kell megszorozni 10.000-el...(úgyis gyakoroljuk a matematikát /Történet 1./)

Mindenható: Egyéb kérés, kérdés bééjbi??

én: ööö, nem, minden világos, köszi...

Mindenható: oké, akkor csá...szólj, ha kellek!

én: ööö, viszonlátás'...


Na, szóval nagy parodista az Öreg, ammá' tuti...idő telik, mi múlunk, azt majdcsak lesz valahogy...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése