Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 22., csütörtök

Idő


Vannak dolgok, amikre nem vagyok hajlandó sok időt szánni az életemből. Nem mintha nem telne ki a napomból mondjuk...de akkor is.
Teljesen felesleges időtöltés például számomra az evés. Reggel általában bekészítek a pofazacskómba fél-fél zsemlét, azt estig elszopogatom azt kész, le van a gond...:D nade komolyra fordítva a szót tényleg nem szeretek sokáig enni. Ez nem csak azóta van így mióta a gyerek diktálja a tempót, előtte sem. Az evés szerintem az csak evés, felesleges cicók nélkül. Egy kanál málé odacsapva a tányér közepére azt kész...mit nekem díszítés meg porcukorminta meg mittoménmégmi'.
Másik ilyen a fésülködés. Sissy az valami furcsa aberrációtól indíttatva keféltette a haját minden nap ezerszer...belemegy az áram, azt odavan az is ami eddig volt. Általában kéthetente vagy ritkábban fésülködök, nagy öngyőzködések után, mert utálom, ha a hajammal van tele minden. Éppen ezért a kádban ülve végzem eme nemes tevékenységet...és ez nem vicc! :D
A harmadik (sok ilyen van, de ez mára az utolsó, mert még meguntok a végén) az írás. Egyszerűen nem vagyok hajlandó sok időt/energiát belefeccölni, hogy a kézírásom mások számára is olvasható legyen. Éppen ezért szerintem én vagyok a világon az egyetlen akitől SOHA nem kértek el főiskolai jegyzetet. Elég volt egy pillantás a füzetemre és mindenkinek elment az összes ingerenciája tőle. Néha rákényszerülök ugye, hogy (mások számára) olvashatóan írjak, ezért pl. a bevásárlólistát NYOMTATOTT BETŰKKEL vagyok kénytelen lefektetni. Illetve rendszeresen haza kell járnom, mert papíron a nevemen van 65 tehén meg több száz hektár föld és sajnos a családból senki nem tud hitelesen aláírást hamisítani :D

2 megjegyzés: