Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 14., szerda

Bőg..


Van egy pár (khm..) idegesítő tulajdonságom. Az egyik felettébb béna az, hogy bármilyen élethelyzetben képes vagyok elsírni magam.
Már ugye az alap, hogy sírok a filmeken és a meséken, sírok az énekesversenyeken, sírok, ha kisállat születik valahol, sírok a könyveken, blogokon, zenéken, sírok, ha valaki valamit mond, és akkor is ha nem...továbbá tanúk jelenlétében sírtam egy esküvőn, ahol a menyasszony 8 hónapos kismama volt, és a pezsgőivással együtt tartott a ceremónia kb. 2 percig..megható része nem nagyon volt, de az engem ugye nem érdekelt.
Sírtam egyszer egy reklámon (!) is. Ahol adományokat gyűjtöttek árváknak, namost a dolog pikantériája, hogy én alapból "árvákkal" dolgozom, tehát minden ujjamra jut egy siratni való történet (ami ráadásul igaz is)...azt nem tudom miért pont a reklám hozta ezt ki nálam...
De mondjuk az már a non plus ultra, hogy képes vagyok sírni a saját blogbejegyzéseimen (!) :D
Ha picit iszom, akkor tuti sírok valamin...ha mást nem találok akkor azon, hogy mennyire szeretem az ivócimborámat...:D
Tényleg nagyon gáz, de most hogy ezt megosztottam veletek már biztos nem így lesz, mert megerősödöm és ellenállok a molyoknak a szememben...

Ja, és valami nagyon fordítva lehet bekötve nálam, mert a sírni való dolgokon (amin gondolom mindenki más sírna úgymint szülők halálos betegsége/elhalálozása, gyermek születése, narancsbőr etc.) meg nem tudok sírni. Onnan tudom, a helyzet komolyságát felmérni, hogy megfigyelem rámjön-e a sírógörcs. Ha nem, kezdhetek megijedni...(mondjuk ilyen ritkán van...)

8 megjegyzés:

  1. Te figyelj má! Nálam ez a szüléssel súlyosbodott, de durván. Legutóbb a Toy Story3-on bőgtem a moziban, ami alapjában egy horror mese volt...
    (Az az esküvő nem is 2 percig tartott, volt az 3 is, csak a bőgéstől nem tudtad mérni az időt:))

    VálaszTörlés
  2. Ancsi...igen, azt hiszem ez nálam is durvul az idővel...
    Azt viszont soha nem fogom elfelejteni, hogy milyen arcot vágott szegény Katinka az esküvőjén...szerintem azt hitte poénkodok...de nem...ennyire májer én se vagyok...:D
    Viszont még soha nem sírtam reklámújságon és a viva tv club rotation c. műsorán...ez is valami!:)

    VálaszTörlés
  3. Csak hogy megvigasztaljalak,én is mindenen sírok! és ahogy jöttek sorba a gyerekek,egyre érzékenyebb lettem!
    én még az iwiwen,a saját bemlapomra feltett idézeten is meghatódom! :)
    de pl múltkor a Széchenyi téren volt valami mesejáték,azt hiszem a brémai muzsikusok,na,azon is sírtam...
    az ovis dolgok meg egyenesen zokogást hoznak ki belőlem!:)
    múltkor az oviba a másik csoport anyák napi műsorát fotóztam, anyukák azt nézték,hogy én meg mit bőgök,a közelbe nem volt a gyerekem.. :D
    és még sorolhatnám... :)

    VálaszTörlés
  4. Az ovis anyáknapja előre a rémálmom! Tuti végigbőgom, mint a vadszamár.
    Még a "nem saját gyerekekét" is végigbőgtem, mi lesz a sajátnál...

    VálaszTörlés
  5. jah a Viva tv-n a Sesy, vagy nem műsörát nézd meg (ha van még olyan), azon sírhatsz... Csak nem a meghatottságtól:)

    VálaszTörlés
  6. Na lányok,akartok bőgni? :)

    http://www.youtube.com/watch?v=ujw04aRmz_U&feature=player_embedded

    másoljátok ki és be a böngészőbe,ha így nem jelenik meg,keressetek rá a Youtube-n, Miért szeretem az anyukámat cím alatt!
    én kislányom is rajta van,ez volt az anyák napi meglepetés,egy tornateremnyi anyuka zokogta végig...
    hüpp...

    VálaszTörlés
  7. hűűű, gondolom mekkora meglepetés lehetett,ügyesek az ovónénik:)

    VálaszTörlés
  8. jajj, ez nem ér Ági...én ezt már láttam a blogodon...mééércsinálod ezt velem...:D

    VálaszTörlés