Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 29., csütörtök

Sirály?

Olvastam még régen egy könyvet. Nem esküszöm meg, de úgy emlékszem Richard Bach: Sirály c. könyvét.
Abban volt leírva, hogy nagyon egyszerűen választ kaphatunk minden kérdésünkre. Csak jól szét kell néznünk a Világban. Mert a Világ minden szála minket segít, csak van, hogy ezt akkor (és még később sem) vesszük észre.
Példaként volt állítva, hogy egy adott kérdésre (tehát egy jól megfogalmazott pontos kérdőmondatra) úgy is kaphatsz választ, ha találomra leveszel egy könyvet a polcodról, valahol kinyitod, és elkezded olvasni azt a bekezdést, ami a szemed elé kerül. Ez ugye a "véletlenek játéka". Már akkor 1000 éve is kipróbáltam, és azóta is többször. Eddig még mindig működött. Valahogy mindig jó bekezdésre akadtam. Persze jó, ha előtte az ember kicsit elcsendesedik. Ja, és volt olyan, hogy ezt kaptam: végy két répát, reszeld le...:D ott, akkor biztos ez kellett. Valószínűleg hülyeséget kérdeztem.:)

1 megjegyzés:

  1. hacsak nem éppen két part között vergődtél szerelmi téren és arra kaptál utalást, hogy hagyd magad a nevető harmadiknak :D

    VálaszTörlés