Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 23., péntek

Idő


Vannak dolgok, amikre viszont mindig van időm. Az első ilyen az ivás :D Nem (csak) alkoholt iszom meglepő módon. Meleg napokon minimum 4 l víz vagy tea biztos lecsúszik. Szeretek inni...mindenfélét. A borozgatás egy nagyon jó időtöltés. (Főleg, hogy én az első 2 dl után önkívületben fetrengek:D)
Az olvasás. Bármennyi ideig képes lennék olvasni. Már gyakorló 24 h-s szolgálatos voltam amikor találtam egy könyvet, a férjemet úgy küldtem el aludni, hogy elolvasom az első fejezetet...de végül reggel negyed 6kor mentem aludni, (a gyerek 6 körül ébredt...) mert addig tartott a könyv:D Egy jó könyv helyretesz belül. Éppen ezért, ha bajom van a jól megszokott és bevált példányok után nyúlok. És ha van egy író aki valami számomra fontosat alkotott azt nagyon megbecsülöm. Mindent felkutatok tőle és addig olvasom amíg az egész munkásságát magam mögött tudhatom. Majd kezdem elölről..:D
És a harmadik (tádááám) a takarítás. Lehetek bármennyire fáradt vagy beteg takarítani mindig van energiám. Egyszerűen szeretek házimunkázni (ja, tudom, már folyamatban van a sárgaházas felvételem...). Megnyugtat, elernyeszt, felvidít. Születésnapomra rendszeresen mosogatószivacsot kérek...:D Itthon jól viselik...:D:D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése