Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 21., szerda

A farm ahol élek



Nem mondanám magam kőkeményen maradinak, de azért elég gyakran érnek meglepetések. Az, mikor nagymamám sehogy se akarta megérteni, hogy a telefonzsinóron hogy mehet el olyan messzire a hang, vicces volt, sőt még ma is az. Biztos én is vicces vagyok számotokra, mert nem tudom megérteni, hogy mire jók a számítógépes játékok. Egyáltalán, soha nem is értettem. Mert arra, hogy a kocsmában a gyümölcsös gépet valaki órákig húzgatja, (bedobál 50 000-et majd kivesz 2000-et) azt mondom, van olyan hülye, hogy abban reménykedett, hogy fordítva is lehet.
Nademármost arra, hogy valaki lődöz egy elhagyott házban vagy autót vezet a négy nyíllal vagy virtuális farmot épít én már nem tudok mit lépni... Kész, mattot kaptam. Elképzelem, ahogy a vezérigazgató bemegy az irodájába, majd fél órán keresztül kapál az egérrel :D, vet búzát ami három nap múlva megérik és eladja/odaadja az autószerelőnek, aki meg teheneket simogat a kurzorral, hogy bőgjenek...:D
Számos, számomra igen becses ember játssza ezt a játékot, úgyhogy kérlek benneteket ne értsetek félre. Egészen biztos vagyok benne, hogy ennek van értelme...csak én még nem találtam meg. Szóval én vagyok a rémsuttyó ám....kérlek benneteket simogassátok meg helyettem a tyúkokat, Luca, te meg orgazquss Oszkárt...nehogymá' hiányt szenvedjenek szegények:)
(jelzem, Férj mostanában focit néz a TV-ben és közben focizik a telefonján!!!na azér' erre is tudnék ám mit mondani...:D)

1 megjegyzés:

  1. Hidd el, nincs értelme! Mivel én is e becsesek között vagyok, egész 100%-al állíthatom ,hogy semmi értelme! Hacsak nem azt értelemnek vesszük, hogy telik közben a szörnyen unalmas munkaidö!:-)
    Vagy néha meg kikapcsolódik töle az ember. Olyan mint másoknak a tévé. Végülis ezt is, azt is bámulni kell. Itt legalább még bele is szólhatsz a történésbe:-)
    De úgy leginkább felesleges idötöltés.

    VálaszTörlés