Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 15., csütörtök

Szabadság


Na, az egy kisgyermekes anyukának nem nagyon van. A suliban, mikor tanultunk a gyermekek fejlődéséről és jegyzeteltem (új előadó kb. 5. sor jobb szél, 2. szék), hogy egy újszülött 16-18 órát alszik, és még egy kétéves is 12 körül egy nap, az futott át a fejemen...ezek az anyukák...mit vannak kikészülve, mikor egész nap alszik a gyerekük...
Jelentem kikészült anyuka lettem. (új párbeszéd a Mindenhatóval rendel..).
Kicsit nehezen viselem ugyanis, hogy nem akkor eszem, nem akkor alszom, nem akkor ürítek amikor nekem tetszik. Általában az evést elhanyagolom...na, mondjuk ez a súlyomon nem látszik.. Nos az alvást is minimalizáltam már tőlem telhetően, nálam ez kb. 6 órát jelent naponta (pluszminusz 2)...
Az ürítés sajnos fixen megmaradt az életemben, de dolgozom rajta, ígérem.

Néha nagyon vágyom a szabadságra...úgy várom a délutáni alvás idejét, mint egy luxusnyaralást. (főleg, hogy már két napja nem volt benne részem...). Abban a másfél-két órában tervezem megváltani a világot. Bent ülök a kiságy mellett és tervezgetem mi mindent fogok csinálni...először is elolvasom a leveleimet, blogokat, zenét hallgatok (olyat ami nekem tetszik...hangerő 2), szőrtelenítek, olvasom tovább a könyvemet, kialszom magam, levágom a körmöm, kipucolom a wc-t etc...
Na, ezekre vágyom manapság...:)
SZABADSÁGOT MINDEN NŐNEK!! :D

4 megjegyzés:

  1. ÖÖÖÖ mikor is megyünk tüntetni a parlament elé? Csak kérünk akkor kölcsön Benitől szagos pelust, mert nekünk az ugyi már nincsen:)

    VálaszTörlés
  2. szabad szőrtelenítési jogot mindenkinek!:D

    VálaszTörlés
  3. olyan jó, hogy még mindig azt gondolod amit gondolok :D

    VálaszTörlés
  4. jóhogy...a virágom vagy!:)...azér' jó tudni, hogy te is bundában nyomod a nyarat...:D

    VálaszTörlés