Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. július 12., hétfő

Magam adom


Nagyon-nagyon szeretem a Quimbyt. És az egyik legkedvesebb számom tőlük a Magam adom.
Igaz, hogy ez a szám véleményem szerint leginkább a legális és nem annyira legális kábítószerek fogyasztásáról szól, azért másképpen is lehet értelmezni...például az egyik kedves barátnőm a párkapcsolatokra vetítette ki. És hát igen, ő is biztos jól érzi...szóval igencsak sokrétű zeneélmény.

Mikor elkezdtem gondolkodni erről, akkor bejött egyszer a magam adni (úgymint az érzéseimet, gondolataimat, személyiségemet átadni, átnyújtani, a kapukat kinyitni, beengedni), másrészről meg magam adni (úgymint nem vetíteni, és nem felvenni a zenebohóc álarcot).

És akkor beugrott ez a kép...mi itt magunkat adjuk. Minden értelemben.

Ui: záróakkordként, ha úgy tetszik bónuszként betekintést engedek nektek az orrlyukamba, ahová minden reggel 8 és 9 óra között tárlatvezetést indítok... (és azok ott teljesen normális csillószőrök...mindenkinek van, csak nekem kicsit kifejezettebb) :D

4 megjegyzés:

  1. Jaj de szép ez a kép rólatok!:-)

    VálaszTörlés
  2. Lina! megvagy! tessék ügyeskedni!:)

    VálaszTörlés
  3. Minden ihletem elment, mióta megcsináltam ...:-(
    Elhagytak a gondolatok:-( De az is lehet, hogy csak nem komálják a 40 fokot!

    VálaszTörlés
  4. igen, nekem is elég nehéz volt, amikor másoknak akartam írni. olyan megfeleléskényszeres. írjál magadnak, úgyis elkattintanak, ha szar, én ezzel nyugtatom magam:)
    de a tiéd nem lesz szar, ebben biztos vagyok!

    VálaszTörlés