Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. augusztus 7., szombat

Vonzás-taszítás


Hiszek abban, hogy azok az emberek akik körülöttünk vannak nem véletlenül és valami idétlen helyzet (pl. padszomszédság) miatt kerültek oda. Azért vannak ott, hogy tanuljunk tőlük. És hiszem azt is, hogy pontosan azok az emberek vannak ott velünk, akiktől a legtöbbet tanulhatunk.
És (tök sok dologban hiszek) de abban is, hogy az ösztöneink azért vannak, hogy elkerüljük azokat, akik nem nekünk valók. Nem nekünk vannak teremtve és kész. Van ilyen...meg olyan is hogy az univerzum nem pontosan körülöttünk forog. Az ösztönöket manapság divatos elnyomni. Hagyni sírni a gyereket valami hülye professzor vagy tovább megyek egy botcsinálta némber miatt (szó szerint), vagy nem megállni az utcán, mikor az ösztönünk ordít hogy ÁLLLJJJ! vagy nem kimenni a szakadó esőbe élvezkedni, mert azt elnyomjuk annyival, hogy gyerekes. Pedig nem. Pedig de. Igenis ki kell menni, meg kell állni, nem kell hagyni, mert az ösztöneink is mi vagyunk. A legvalóságosabb valónk.
A taszítás érdekesebb. Talán azért, mert a vonzás egyértelműbb. Szerintem teljesen egyedi, hogy ki mit tart taszítónak. És itt most nem az általános dolgokra gondolok, mint az igénytelenség, műveletlenség stb. Megfigyelve magam, teljesen valószerűtlen dolgokat tartok taszítónak. (értsd. olyan tulajdonságnak, jellemvonásnak, amivel nem szívesen "barátkozom". Nem tudom elképzelni, hogy például a szerelmem vagy a "közvetlen környezetem" legyen.)
Elsőszámú ilyen motívum a rossz/romlott/hiányos fogazat. És itt most nem arra gondolok, hogy valaki "mónikasós" elemekkel tarkított, hanem, az egyszerű fogászati beavatkozásra szorulókra.A környezetemben kondicionálok, akár tudat alatt is, hogy a fogazat rendben legyen.
Másodsorban a jelentős túlsúly. Nem ítélem el a kövéreket. Nem utálom őket. Csak egyszerűen nem tudom elképzelni velük az életem. És itt nem az 1-2 kilós feleslegről beszélek. Hanem a 20-30 kilóról. Szülés után én is kb 20 kg-al voltam nagyobb mint most. Nem is éreztem jól magam a bőrömben. És amint lehetett meg is szabadultam tőle, sok-sok befektetett munkával...sok-sok lemondással. De nekem ez fontos. Ez A fontos.
Harmadsorban pedig nem tudom elképzelni az életem egy dohányossal. Fogalmam sincs miért taszít ennyire, de taszít. Pedig esküszöm érzem a pipafüst jó illatát és érzem a cigi füstjét is a számban és érzem a kezem között is..élvezem a mozdulatot... És mégis. És mégse...
Nektek is vannak ilyenek?

8 megjegyzés:

  1. Akkor most minket nagyon utálsz?:(;)

    VálaszTörlés
  2. nem, dehogy, de nem fekszem le veletek!:)

    VálaszTörlés
  3. amúgy meg mióta bagóztok?:)

    VálaszTörlés
  4. A bagót én is utálom (bár mondhatom azt is hogy mi is):)
    Feküdtünk már egy szobában!!:D:D

    VálaszTörlés
  5. hát a bagót márpedig addig nem fogom abbahgagyni, míg teherbe nem esem.
    de végülis én sem szeretnék Veled lefeküdni :D
    Ha ez vigasztal, a hátsó hidam készül, most voltam fogfehérítésen, de a fogszabályzómat nem fogom hordani, teli vana t*k*m vele már

    A jelentős túlsúly...hát jah. Főleg olyan emberek tudatalatti reakciói (tisztelet a kivételnek, bár a hormonális és egyéb betegségeknek is lelki háttere van),akik nem tartják magukat elég "ütős" személyiségnek és így próbálnak teret hódítani maguknak,mert nem hiszik el, hogy ez máshogy is menne.
    Ja, hát meg a tipikus rossz házasságban élő nők, akik nem mernek lépni, de már ódzkodnak a szextől, ezért inkább nemkívánatosra "hízlalják" magukat.....hogy ne kelljen a férjük érintését túl sokat elviselni. Aztán pedig kissebségi komplexusok lesz és végül megcsalatnak. Na nem a túlsúlyuk miatt, hanem mert a viselkedésük átvált olyasmire, amivel elüldözik a férfit....szerintük a túlsúly miatt,dehát könnyebb is arra fogni.....
    nem csoda, hogy ódzkodsz az ilyen emberektől ahogy eddig megismertelek :)

    Üdv,
    a Véres Szájú :D

    VálaszTörlés
  6. Mucikám, remélem nem a fogszabályzód törte véresre a szájadat:D

    VálaszTörlés
  7. ja tulajdonképpen nem.
    hanem amikor csinálták, még szalma voltam.a kuttya nem akart velem smárolni
    (bár a kutya lehet,hogy akart volna de neki nem hagytam)
    egy nomrálisan működő párkapcsolatban meg egyszerűen mire nincs szükség a számra, bealszom anélkül, hogy előkotornám és betenném

    a Véres Szám az simán az arroganciám :D

    VálaszTörlés
  8. én is a smárt választanám a fogszabályzó helyett! arra meg hogy mit csináltál a kutyával nem vagyok kíváncsi:D

    VálaszTörlés