Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. augusztus 8., vasárnap

Sá(R)vár


Natehát, az úgy történt, hogy kb. februárban elkezdtünk beszélgetni a nyaralásról. Én akkor azt találtam mondani, hogy teljesen mindegy hogy hova megyünk, mert a lényeg, hogy együtt legyünk.
Erre az én életem párja meg rámtromfolt, hogy oké, akkor ő leszervezi, én meg majd meglepődök.
Na így lett. Annyit tudtam ma délután 13.25-ig, hogy a település nevében van "r".
Tippeim persze voltak: elsősorban a Balaton, mondjuk (Balatonarmádi :)) másodsorban pedig a Mátra(háza).
Reggel indulásnál kiderült, hogy nem veszünk pályamatricát, tehát ez mindkettő tippemet rommá döntötte.
Össze-vissza kanyarogtunk, mindenféle kis falucskákban, mire Pápán kiszúrtam egy táblát, Sárvár felé...Akkor már gyanakodni kezdtem. A következő 50 km-en pedig csendben nyugtáztam, hogy Sárvár-Sárvár-Sárvár. Aztán itt a városban sikerült eltévednünk, szóval már biztos voltam benne. De azt hittem apartman. És nem. Hotel. Az arborétum mellett. Ingyen wifi, reggeli, luxus, masszázs.
Kitettél magadért Apukám:)

ui: Kedves betörők! A lakásunkat 24 órában Ilonka néni a 86 éves szomszéd őrzi. Oda nemhogy ti, de egy légy nem jut be azonosítatlanul. Gyertek máskor:)... vagy inkább menjetek el útépítőnek. puszi:)

2 megjegyzés:

  1. ingyen wifi mi?
    ne itten blogojjá a Zingyen wifiddel, hanem vedd igénybe a Zösszes szolgáltatást.
    Jó *asszázst :)

    VálaszTörlés
  2. a nyaralás első napja egyben a menstruációm első napja is. Szal, nekem má' csak a wifi marad:D

    VálaszTörlés