Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. augusztus 15., vasárnap

Buli

Na, tegnap megvolt a régáhított bulim:) Az egyik főiskolai csoporttársam zenél, és mit ád Isten, pont Tatán lép fel az együttesével...kell ennél nagyobb hívó hang?:)
Tanakodtunk Férjecskével, hogy Benit beavassuk-e, hogy én éjjel lelépek. Aztán úgy döntöttünk, hogy nem. Délután Férj ügyesen betanította a gyereknek: "Anyucika, menjél nyugodtan bulizni", és bár tartok tőle, hogy ha tisztában lenne azzal, hogy mit jelent ez a mondat, nem ismételgette volna olyan lelkesen, azért édes volt:) Esti rutin, altatás. Beni még 9 óra után is felült az ágyban és inni kért. Én meg már majd kiugrottam a bőrömből, mert a srácok 10kor kezdtek. Egy szó mint száz, gyerekaltatás után beugrottam a farmerembe és nekiindultam biciklivel az éjszakának:D
A zene jó volt. Meg jó volt az éjszakában lengedezni. Ittam sört, hallgattam zenét, még majdnem táncoltam is.

Ténymegállapításaim (a jövőre meg úgy általában ínségre):
- A buli 30 évesen is buli, ugyanúgy száguld az ember vére az erekben, ugyanúgy dübög a szív, ugyanúgy jár a láb.
- 15 évesen a lányok még nem narancsbőrösek.
- Van valami nagyon jó abban, ha az ember sörrel a kezében állva beszélget egy rég nem látott ismerőssel.
- A léggitár még mindig menőség:D
- A tömegből ki kell tűnni. Ezt például el lehet érni úgy, ha az ember a nadrágszíjába beleszúr egy szarvasmarhatülköt.
- A motoroscsávóknak sörszagú a szájuk.

2 után értem haza. Jó volt éjjel biciklizni. Gyorsan mentem, út közepén, szembe sávban...mert úgyse lát senki. Néztem volna hullócsillagot is, de felhős volt az ég.
Élmény volt. Köszi.:)

(www.babbas.hu)

2 megjegyzés:

  1. :) én köszi, hogy lejöttél és beszélgettünk. ha még a zene is tetszett, akkor külön jó. az élménykonzervről nem is beszélve. hasznosítani fogom én is. :)

    VálaszTörlés
  2. minek egy rocksztárnak élménykonzerv?:)

    VálaszTörlés