Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. augusztus 19., csütörtök

Rárejagálok


Meséltem már arról nektek, hogy elég jó kapcsolatban vagyok a testemmel. Úgy elfogadtam ahogy van, bár néha gondolkozom rajta, hogy dejólennemár' ha nem ilyen lenne, hanem amolyan, de ezek nem komoly dolgok. Ebben az évben születésnapomra csontkovácsot kaptam, meg is lepődött az ürge, hogy nem igen vannak görcsök bennem. Namondom, még jó hogy nincsenek, mert 1. iszok mint az állat 2. bőgök mint a szamár 3. ordítok mint a sakál:)

És mindamellett azt is el tudom fogadni, hogy:

1. sosem látott számú pattanás jelent meg az államon a nyakamon és a dekoltázsomon

2. mivel leégtem nyaraláson a hátam foszlik

3. taknyos vagyok, de durván, az orrom Lili bohócra hajaz, sebes, dagadt és vörös

4. úgy köhögök mint egy láncdohányos kocsis.

5. a szemem könnyezik, veres és 20 percenként öklömnyi csipát termel

6. B. szeretetből úgy megharapott, hogy az összes (számszerint 18) foga helye bekékült

7. a karomat nem tudom teljesen magam mellé tenni, mert a hónaljamban begyulladt egy szőrtüsző

Ez mind azért van, mert hétvégén esküvőre megyünk.
A ruhám meg pánt nélküli. Jobb lett volna egy csador, de akkor a fejemen jelenik meg az összes anomália. Így legalább mindenhova jut. Bár még hiányzik a repertoáromból egy szép kövér herpesz...mondjuk szombatig ezt simán materializálom.
Szóval ez a titkom. Elfogadom, hogy ez így természetes és úgyse néz rám a kutya se.
Azért azt remélem, lesz Becherovka...:)...csak a fertőtlenítés miatt...(mert addigra egy jó kis fosós vírust is tervezek megkapni).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése