Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. augusztus 28., szombat

Vizelet


Kedves Barátaim!

Az úgy történt, hogy elég sokat topogtam egyhelyben mostanában. Ennek a sok-sok topogásnak az lett a vége, hogy egyszercsak észrevettem pisilnem kell. Nem cicóztam hát, úgy ott álltó helyemben magam alá vizeltem. Majd topogtam tovább.
Most meg szívom a fogam, mert egy jó kis mocsarat gyűrök magam alatt...már egy ideje.

Szóval ünnepélyesen bejelentem egy időre kivonódom a forgalomból. Megyek áttekercseltetem az agyam, kérek egy alapos külső-belső átvizsgálást, takarítást, polírozást végül kérek magamba egy zöld vunderbaumot, hogy a körülöttem állók is észrevegyék a változást.
Csók nektek, majd jövök!
cs.

http://www.youtube.com/watch?v=d2Jm44Bo200&NR=1

(addig hallgassátok ezt)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése