Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. augusztus 27., péntek

Bicikli



Minden nap tekerek a gyerekkel. Télen-nyáron, esőben-szélben. Csak jégben fagyban nem.(egyszer, pontosabban múlt télen pereceltünk egy hatalmasat egy jégbordán a mögöttünk jövő autó meg csúszott ránk, akkor fogadtam meg elég komolyan, hogy ha csak itt-ott latyakos is, arra már nem megyek rá, nem éri meg).
Nem komoly távokat, de az 5-10 kilcsi mindig megvan (városban).
Tegnap délután viszont véégre olyan igazi biciklitúrára mentünk...idejét se tudom mikor voltam utoljára így...
Használhattam a váltót, meg égig érő gazban és küllőig érő homokban nyomtunk egy tisztességes kört. Mondjuk tiszta agyatlan módon hosszú farmert vettem...máig megmagyarázhatatlan mire számítottam...a tücskök gondolom nem respektálják, hogy abban jobb a seggem...viszont durván leizzadtam. Gondolom azt se.
Láttunk lovakat szabadon (?) meg hajléktalanfészkeket meg mindenféle csuda dolgot.
Jó volt!

És most, itt ragadnám meg az alkalmat, hogy a kedves autóstársakhoz szóljak pár szót...

Kedves Barátaim!

Ténylegám, hogy nem azért ülök/ünk biciklire, hogy titeket szívassunk. Teszem ezt azért, hogy egy autóval kevesebb legyen előttetek a dugóban, egy lélegzetvételnyivel több levegőnk legyen vagyis inkább maradjon, hogy megmutassam, hogy a slusszkulcs az nem alaptartozék, ugyanúgy ahogy a mobiltelefon sem, meg mer' jó. (meg amúgy igazából mer' nem tudok vezetni)
Tisztelettel kérem hát tőletek, hogy bár menőség a bicikliülés mellett 2 centivel elszáguldani gondoljatok arra, hogy nekünk ez nem annyira jön be...főleg, hogy az útszélén simán lehet egy nagyobb kő vagy fadarab ami megdob.
A zebrán a kétsávos úton nem mókából áll meg a külső sáv, hanem lehet azért mert éppen át szeretne valaki karattyogni. Illetve a belső sávban kanyarodóknak üzenném még, hogy ha leléptem a zebrára akkor már ne azt mérlegeljék legyenek szívesek, hogy ha tökig nyomják a gázt még éppen elférnek előttem.
Ja, és kanyarban előzni továbbra is tilos.
Na aki hallja adja át, akinek meg nem inge ne vegye magára.
Annak a bolt parkolójában rámtolató faszinak, aki a tükröt csak orrszőrnyírásra használja meg kacsaszar az orrába!
Figyeljetek ránk. Mondjuk értem nem kár, 12 egy tucat, de ha a gyerekemnek haja szála is meggörbül, akkor nem állok jót magamért.

Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése