Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. január 3., hétfő

Kibírom...


Újév első napján esküvőn voltunk. Nagyon jól éreztük magunkat, szuperül sikerült megszervezni az egészet pár hét alatt. (mi hónapokig szerveztük a sajátunkat, de a végeredmény mégis ugyanaz lett, sőt...)
A menyasszony smink és fodrász nélkül egy egyszerű fehér ruhában állt az oltár elé. Mégis (akik nyitott szemmel járnak láthatták, hogy) sugárzott.
Ennek kapcsán gondolkoztam el.
Nagyon sokszor olyan dolgokat kényszerítünk magunkra (kibírom jelszóval) amik nem mi vagyunk, nem belőlünk jönnek. Szokások csak, amik úgy lettek szokássá, hogy az egyik jóember lemajmolta a másikat.
Tényleg bele kell kényszerítenünk magunkat egy 15 centis magassarkúba, vakolattal és egy madárfészek kompozícióval a fejünkön ahhoz, hogy "menyasszonyokká" válhassunk. Jobb végigfeszengeni egy egész napot, ahelyett, hogy ez igazából rólunk szólna? A Szerelmünkről.
Túl sokszor mondjuk azt, hogy "kibírom". Pedig ilyen dolgokban helyénvaló lenne önzőnek lenni.
És ez csak egy példa.
Észrevettem magamon, hogy már a Benit is erre kondicionálom.
Például elvittem betegen egy temetésre, ahelyett, hogy kimentettem volna magunkat és másnapra túl lettünk volna az egész nyavalyán. Ehelyett másnap 40 fokos lázzal egy félkómás gyereket ölelgettem és a pokolba kívántam az önérzetemet.
Szóval szerintem bőven elég a kötelezően választott köveket cipelni. A szabadon választottak meg (ezentúl) menjenek a francba...

1 megjegyzés:

  1. nahát!
    mi még szeptemberben voltunk egy esküvőn és most év végén előszilveszteri buliban az ifjú párnál. ahol is elmesélte a menyasszony (mi már a lagziban nem voltunk), hogy szeretne majd még egy lagzit,mert nem tudott táncolni. Ugyanis a cipellője olyan brutál kényelmetlen volt, hogy majd beszart egész szertartás meg nminden alatt.
    Én is megkérdeztem tőle: mi akadályozta meg (ha a szertartás alatt nem is), de legalább a blui részében abban, hogy átvegyen valami lapos talpú ne adj isten még nem is fehér balettcipellőt....nem tudott rá válaszolni :)
    Amúgy meg überfrankó az írás. Egy életünk van, nem főpróba, nem kapunk másikat...minek szaporítani a szart? :D
    Beni jól van?

    VálaszTörlés