Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. január 7., péntek

Front


Töredelmesen bevallom, hogy mindig röhögtem a frontérzékenyeken. Tettem ezt azért, mert addig amíg az átkosban nem volt frontjelentés, oszt' azt se tudtuk mi az a ciklon, azaz tudtuk, menő hajlakk, na addig senki nem volt frontérzékeny. Most hogy van frontjelentés=>mindenki "frontos".
És ahogy ez lenni szokott az Élet, az a jó édes (mint mindig) most jól az orrom alá dörgöli ezt.
Történt ugyanis, hogy megáldott egy esőészlelő térdű férjjel. (ezen remélem senki nem röhög (hangosan)). Férj térde, 100%-os biztonsággal megjósolja a csapadékot (azért mer' amúgy a békakirályfik családjába tartozik.)
Ezen kezdetben röhögtem (addig, amíg mertem), aztán azóta hümmögök rajta, mert amúgy tényleg működik.
Fijam, Benő meg bokaügyileg vált frontérzékennyé. A műtét óta figyelem, próbáltam másra fogni, de nem megy, kiborult a bili. Az a helyzet, hogy a tegnapi nap, a kritikán aluli éjszaka, a ma reggeli bőgve ébredés, a délelőtti hisztirohamok (nem tornázok, nem csinálom, nem megyek stb.), az altatás totális kudarcba fordulása után kijelentem, hogy melegfrontra érzékeny a szentem. November 2 óta volt már egy pár melegfront. Tapasztalatom szerint ilyenkor sokkal "keményebb" merevebb a lába, érzékenyebb is, sokkal sírósabb, dacosabb. Éjjel számtalanszor ébred, fogja a lábát, megbotlik és 10-ből 10X a műtött lábát üti be. Egy hónap alatt nem bőg annyit mint egy ilyen napon. Szóval, be kell látnom, attól, hogy nem beszélünk arról, hogy a király meztelen nem változik semmi.
Ezt valószínűleg így kell elfogadnunk, egyenlőre.
Kérdésem viszont, hogy van-e ötletetek, hogy mivel lehetne enyhíteni a tüneteket?
(Gondoltam már ún. reumakrémre, tudjátok ez az a mentolos krém, de ez egyenlőre kizárva, mert még annyira friss a heg a lábán, hogy nem merem mentolossal sokkolni.)
Előre is köszi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése