Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. január 10., hétfő

Furmányos házinő

Szerencse, hogy már férjnél vagyok, ugyanis, ha ezt a világmegváltó ötletemet az állam kiszagolja, tuti, hogy nőül kívánna venni, hogy egy legyek a sok közül, aki a háztartását vezeti/te/ni fogja. Így maximum a bejárónőjének szerződtethet, de azt meg nem vállalom el....mer' nekem van önérzetem.:)
Szóval kiokumuláltam, hogyan tehetnénk pontot a válság végére. Ezek után tuti, hogy a mi dzsídípink lesz a legnagyobb az egész univerzumban.

Találmányom szerint, az aug 20-iai tűzijátékot ki kell iktatni a köztudatból. Kész. Finito. Ende. (Egyrészt azért, mert nem létezhet/kizárt dolog hogy létezik/tökön szúrom magam (pedig ez nem is annyira könnyű), ha van olyan 10 év feletti ember, aki ezt élvezi.) De most komolyan gyerekek, időszámításunk előtt 200-ban biztos f.sza dolog volt, hogy a császár két babfőzelék között fellövetett a szolgákkal egy csokrot és az olyan volt, mintha a mennyek ura csillagosat f.ngana, de könyörgöm 2011 van. A TV-n 30 szexcsatornát nézhetsz egyszerre, a világ megjelenik a 20X20-as monitorodon 0,1 sec alatt, 3 perc alatt gazdagabb lehetsz egy fitymagyűrűvel és szegényebb két mellbimbóval...ne csináljuk már, hogy az államalapítást egy 30 perces nyögvenyelős fénynyalábbal ünnepeljük...
Ellenben (és itt előbukkan(ik) a zsenialitásom)=> legyen fizetős tűzijáték. Úgy képzelem, mint Szilveszterkor. Aki olyan hülye, hogy 200%-os ÁFA mellett megveszi, az durrogtasson Dzsenifer és Dzsepetó születésnapján/temetésén/szifiliszből való kigyógyulásán...meg ha akar, egye fene auguszus 20-án is...kibírjuk. Mer' magyarok vagyunk!

Na, ne hálálkodj államapám, neked (ezt is) ingyé' adom.

1 megjegyzés:

  1. Ezt én is így gondolom! És szerintem még rengetegen ebben az országban, kár, hogy ezt a nagyokosok nem veszik észre! lenne sokkal jobb helye is annak a rengeteg pénznek, amit arra elpazarolnak!

    VálaszTörlés