Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. január 14., péntek

Fordu ló(pont)


Ma délelőtt nem kellett főznöm, így bár csöpögött az eső egy szabadtéri motoros kirándulásra vállalkoztunk csimpikémmel. Jöttek a tavaszi szagok, sütött a nap és szemerkélt az eső. Jól felöltöztünk mindketten, mert azt hittem, hogy hideg lesz kint...(hülye berögződések).
Több mint két órát kolbászoltunk a városban. Beni minden pocsolyába belehajtott, topogott, belenyúlt, minden kirakatot megbámultunk, mászkáltunk a padkákon, botoztunk, kutyát simogattunk stb.
A végére mindketten úgy néztünk ki mint a malacok. Én mégis mosolyogtam.
Néhány hete még csak (sajgó szívvel) álmodoztam erről, most meg ez a valóság, a maga egyszerűségével és nagyszerűségével.

Boldog szabadlábas hófordulót Böncikém!:)

Ui: Luca, Ti gondolom partyba vágtok egy pakli francia kártyát este, hogy eldőljön végre melyikőtök a jobb römiben :D

2 megjegyzés:

  1. hája. kösz az ötletet
    bár ma ittlesz a Zösszes kölök, az is aki nem itt lakik, szal valszeg gruppen lesz az ágyban :D

    Bendzsónak meg további boldogságos pocsolyába lépős ugribugrit....nem fogja hiába kefélni a nőjét :D

    VálaszTörlés
  2. a pocsolyába léptem c. remekműre előadott performanszunk volt az esküvőnk csúcspontja (szerintem, bár akkor már legalább 13 becherovka után voltam:))

    VálaszTörlés