Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. szeptember 25., szombat

Új rend


Kicsit elcsúsztunk ritmusban a Férjecskémmel. Mert én ugye az éjjeli blogolásaimmal nem igazán segítem elő az ő hajnal 4 órás kelését. (és mindig megvár, mert annyira szeretem).
Szóval új rendet vezetek be. Délben, ivadékunk alvásidejében van blogolás, este meg Férjezés.
Mivel ti (többszöri kérésem ellenére) szerettek engem, legyetek szívesek erre az 1-1,5 órára időzíteni az egész napi mondandótokat, hogy én (az állat) ne maradjak ki az életetekből.
Illetőleg vegyétek figyelembe, hogy én (az állat) GYES betegségben fetrengek itthon, szal kommenteljetek nekem.
Más: mostmár f.sza rémálmaim is vannak. Nem tudom, hogy ez a Mars anusától (akit seggbedugott Plútó, Luca szerint), vagy a teleholdtól, vagy egyszerűen csak mert én vagyok én (az állat)... mindenesetre lenni én pihent cseppet sem, meg kisimult sem. Ám, jóhír, vettem ránctalanítót a rossmanban, így legalább (megnyugodhattok) feszes leszek.
Ennyi, jóhétvégét.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése