Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. szeptember 23., csütörtök

Napszem-üveg


Ma, mikor este 7 körül tekertünk haza a játszóról elhaladtunk egy kávézó mellett, ahol kint ücsörgött két férfi. Már szürkült, de az egyikük sötét napszemüveget viselt (olyat aminek a felszíne tükrös). Furcsa látvány volt.
Ezen gondolkoztam hazáig. Miért volt azon a pasin napszemüveg?
Értelmesebb válaszom nincs, mint az, hogy rejtőzködött. Picit feltűnően mondjuk...
És hát végiggondolva mindannyian rejtőzködünk. Felvesszük a menő ruhánkat a menő telefonunkkal, majd hazamegyünk a szoba-konyhánkba ahol 3 havi lakbérrel lógunk. Vagy éppen felvesszük a szakadt farmert és elmegyünk ossian koncertre, majd hazamegyünk apuka villájába és a koncert záróakkordjaként ázunk 2 órát a házi jacuzzinkban.
Sokkal egyszerűbb lenne az élet, ha mindenki úgy viselkedne/úgy öltözne/úgy élne ahogy az neki tetszik. Kiszámíthatóbb lenne. Nem kellene annyi mellékutat keresni a másik szívéhez.
Jól megnehezítjük a saját dolgunkat. Bár, igen nehéz őszintén szembe nézni önmagunkkal. Mondhatnám, hogy ez az életfeladatunk. Ítélkezés, szánakozás, harag, agresszió, keserűség nélkül találkozni egy nap. Magunkkal.

3 megjegyzés:

  1. Én ugyan másik oldalát látom ennek a napszemüveges ügynek, de ugyanoda lyukadunk ki.
    Szerintem ez a napszemüveg-hordás éjjel-nappal valami póz manapság. Ugyanaz, mint a sportautó, márkás ruha és társai. Az a lényeg, hogy lássák, mennyire drága az a napszemüveg, ami rajta van, hogy lehessen tudni, ö mennyire menö csávó. CSak mi vagyunk ilyen "bénák", hogy elcsodálkozunk, minek napszemüveg a sötétben? ... és még ha ezt be is látnánk valamiért, akkor sem tudjuk megállapítani, hogy az most egy 1000 vagy egy 100.000 Ft-os szemüveg. Nincs hozzá érzékelönk, mert nem is érdekel bennünket! És ez jól is van így! Ennek én örülök!:-)

    VálaszTörlés
  2. Kicsit más oldalról is közelítsük meg a témát.Én még este nyolckor is felveszem a napszemcsit, mert a szemem míg fény van,addig baromi érzékeny,még fél éve sincs,hogy műtötték,nekem pl ezért kell szürkülettől szürkületig szemcsi.Lehet, hogy a bácsi szeme is műtve volt? :)
    Én viszont azokat nem értem,akik tv műsorban ülnek napszemüvegbe a stúdióba. Ugyan miért???

    VálaszTörlés
  3. Lina, tulajdonképpen mindegy is. Meg az is milyen ruhája van az meg főleg, h milyen telefonja.
    Ági...lehet:) a tv-ben meg a reflektorok zavarhatnak. Nem tudom, ilyen szemmel még nem vizsgáltam a kérdést.

    VálaszTörlés