Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. szeptember 22., szerda

2ség


Komolyan mondom, annyira sajnállak titeket, hogy mindig a hülyeségeimmel jövök...

Tegyük fel: van egy gyereketek. A gyerek náthás lesz.
Megoldás(i) javaslatok:
1. kamillatea
2. méz+ inhalálás
3. homeós szerek
4. gyógyszer, orvos látja
5. gyógyszer, orvos nem látta, de már ez régen is használt
6. majd kiheveri magától is.

Na, jelenleg nekem pont ez a bajom csak kicsit nagyobb téttel. Olyan még nem volt hogy két ember egyformát javasoljon a Beni lábára. Csak kapkodom a fejem és próbálok jól dönteni. Csak nagyon nehéz. Nehéz, hogy ekkora felelősség van a vállamon.
Egyfelől ott van egy (most már) rejtett lelkifurdalás. Mit tehettem volna még, hogy a Beni egészségesen szülessen. (Természetesen a szó klasszikus értelmében nem vagyok bolond, tudom jól, hogy amit lehet megtettem, terhesség előtt sportoltam, hogy ne legyen nagy a túlsúlyom, egészségesen étkeztem, jártam tanácsadásra, vizsgálatokra stb.) És mégis ott van. Az előbbi példánál maradva, mikor a gyerek lázasan nyomja az ágyat, te valahol mélyen azt futtatod, hogy hol fázhatott meg. Megizzadt és megfújta a szél, egy pulcsival több kellett volna, beázott a cipő, minek vitted a t.scoba ilyen náthás időben stb...Teljesen értelmetlen, tudod te is, mert a lényeg, hogy megfázott, de nem hagy a kisördög és valahol mélyen mégis ezen pörögsz.

Másodsorban meg tényleg nehéz eldönteni, hogy merre indulj. Mindegyiknek van előnye és hátránya is. Persze, próbálod józan paraszti ésszel végiggondolni, hogy mi az, ami működhet. Elindulsz egyfelé, nézed megy-e, majd váltasz, kikéred mások véleményét. Azokat is kipróbálod. Működik-e? Elég-e? Mit tudnál még tenni? stb.
Szóval az egész egy ide-oda kapkodássá alakul. A végén már te magad sem tudod, hogy merre indulnál...
No, jelenleg most mi ott tartunk, hogy a "náthás" gyerekem a sok kísérletezés végére kapott egy tüdőgyulladást. És a változatosság kedvéért lelkifurdalás. Hol rontottam el? (és még mindig nem vagyok a szó klasszikus értelmében bolond...)

Valaki? Ötlet? Na, ja, nekem is ez a bajom ezzel:/

7 megjegyzés:

  1. hülyén fog hangzani én szeretem ha a hülyeésgeidről írsz,mert jó tudni,hogy nem vagyok egyedül rágódó-tökéletlen emberállat

    ami nekem első blikkre jön, aztán lehet szar az egész: magadban kéne helyrepakolni sok mindent. nem wunderbaumosan, hanem annál sokkal mélyebben. A gyerekek ugyanis sokszor a szülők rezgéseit átvéve betegednek meg úgy 6 éves korukig legalábbis. Az egyik.
    A másik meg, hogy a lelkiismeret furdalás legtöbbször arra jó, hogy egy kicsit elhúzzukk a szembesülést sok mindennel.
    De semmi értelme.
    Beni Téged választott anyukájának, Hozzád született le és nem véletlenül. TÉGED AKART anyukának, mert TUDTA, hogy te vagy neki a legtökéletesebb anyuka ahhoz, hogy azzá válhasson,akivé majd lennie kell.
    Látod, én nem tettem semmit a Viri egészségéért. Végigbagóztam és ittam az első két hónapját,mert nem tudtam róla.
    Ezekre ne magadban keresd a választ. Te a legjobb vagy Beninek. a legislegislegjobb.

    Ha meg nem tudsz felelősen dönteni,akkor válaszd a felelős nem döntést azon a szinten,ahol még megteheted.Van,amikor persze tenni KELL valamit, nem agyalhatsz mivel csillapísd a gyereked lázát vagy ilyesmi, akkor tenni és dönteni kell.
    De nincs jó vagy rossz döntés. Ezeket a hülye jelzőket mi, emberek találtuk ki.
    Döntés van, aztán annak kimenetelekor egy újabb döntés.
    Ezt nem lehet rosszul csinálni.
    Mert Neki te vagy a legjobb. :)

    VálaszTörlés
  2. Khm, Köszi Mutter, még jó, hogy van aki gondolatátvitel útján le tudja írni, amit én hetek óta nem.
    Ezen járt az én agyacskám is. Beninek Te/Ti vagytok a legjobbak. Oda született, ahová kellett, ahol biztos, hogy megkap minden tőletek telhetőt.

    VálaszTörlés
  3. ja, igen, azt elfelejtettem, hogy azért is bűntudatom van, mert TUDOM, hogy bennem van a hiba, és magamban kell helyrepakolnom sokmindent. Kösz mutter, hogy emlékeztettél:D:D:D

    VálaszTörlés
  4. Sly kommentje meglett a postaládámban, íme:

    Háttejóhülyevagy!Mámértelennél a hibás?!!Nem!Benit nem azért kaptad mert "rossz"voltál vagy mert valamit rosszul csináltál hanem mert tanulnod kell valamit!Nekem a türelmet,ezért kaptam Áront, erre jutottam.Azt hogy neked mit azt Neked kell tudnod igaza van Lucának gondold végig az életed.És NE legyen lekiismeret furdalásod egy percig sem az senkinek sem jó neked sem és Beninek sem.Ne a lábára koncentrálj hanem arra hogy egy okos tündéri szép kisfiú!!!Gondolj arra is hogy hányan cserélnének,hogy "csak"ilyen problémája legyen a gyereküknek!!!Meg lesz az a megoldás,hogy műtét vagy nem műtét:)apátok mit mond?

    VálaszTörlés
  5. Sly, köszönöm kedves szavaidat:D:D:D apánk azt mondja hülye vagyok, mint mindenki más is:)jó, (megpróbálok) nem pörögni feleslegesen...csak tudjátok túl sok az időm, GYES-en vagyok...:)

    VálaszTörlés
  6. Hádemá'télleg kihozol a sodromból:)))De nagyon is érted mit akarok ezzel mondani.Kb.ugyanazt amit magamnak is 1000x elmondok :(((de jó lesz majd meglátod!!!

    VálaszTörlés
  7. Véleményem szerint vannak olyan dolgok, amelyeken felesleges túlontúl aggódni, mert nem segít a helyzeten, és csak a hasznos energia fogy tőle. Természetes reakció a féltés, az aggódás, meg hogy a legjobbat szeretnénk a gyerekünknek, mindenki így van ezzel. Az alaphelyzet az amin nem tudunk változtatni, viszont a maximumot meg kell próbálni kihozni belőle, és ezen rajta vagyunk. Úgy gondolom, hogy hála érte, hogy "csak" ennyi baja van, mert ezen probléma mellett elmondható Beniről, hogy szép, okos, ügyes, stb, szóval összességében panaszra nem lehet okunk. :) Tudom, hogy Csilla helyzete nehezebb, mert napközben Ő az aki viszi tornára, neki mondják a nyers igazságot és véleményt. Eddig is sok hegyet kellett megmászni, hogy itt legyünk, és itt tornyosul megint előttünk egy, amin túl kell jutni. Azt hiszem a kijelölt úton mindenki megtanulja azt amit meg kell tanulnia, és a folyamat végén érettebb és bölcsebb emberekké alakulunk.
    Azzal is egyet tudok érteni, hogy nincsen jó vagy rossz döntés, csak döntés van, és az úgy van jól.
    Jelen esetben, hogy azon az útvonalon haladunk a Beninek a leginkább javára válik. Tudjuk, hogy jó és szakértő kezekben van, és bízunk benne, hogy mihamarabb túljutunk az akadályon.
    Minden úgy van, ahogy lennie kell, minden a legmegfelelőbb helyén van. :)

    De tény, hogy jó lenne túl lenni rajta, de amíg odaérünk még vár ránk néhány emelkedő, néhány lejtő, hegyek-völgyek, felhő és napsütés, amit kár lenne kihagyni. :)

    Kitartás Anya! Nagyon Szeretünk! :)

    CsSz:)

    VálaszTörlés