Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. december 17., péntek

Szössz

Ma amikor a Béres cseppet adagoltam észrevettem, hogy ha közelebb tartom a folyadékhoz az üvegcsét gyorsabban csepeg. (ezt biztos tanították nekünk fizikából, miszerint az azonos az azonost keresi, de nekem nagy felfedezés volt.)
Mintha az a pici kis csepp rohanna a nagy ölelő tenger (2 deci víz) karjaiba.
Jó volt ezzel szórakozni (egyrészt mert GYESen vagyok oszt' úgy ráérek, hogy ihaj) másrészt meg ti jutottatok eszembe Barátaim, akik tartjátok bennem a lelket.
Szóval látjátok, a Béres csepp is megmutatja, hogy miért néztek, írtok és gondoltok rám, és én miért nézlek, írok és gondolok Rátok minden nap.
Az azonosságunk húz és tart össze minket, egy olyan őselem, aminek nem számít, hogy az egyikünk Béres csepp a másikunk meg csapvíz.
És én ettől most boldog vagyok. :)

1 megjegyzés: