Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. december 3., péntek

Kedves Mikulás és Jézuska

Kedves fent említett illetékesek!

Úgy döntöttem, hogy segítek nektek kicsit az ajándékválasztásban. Természetesen nem kötelező ezek közül választani, sőt ajándékot adni sem. Mert mi mindenkit így is nagyon szeretünk.

Alapvetően Benedek traktor lázban ég. Tehát bárminemű traktoros játék, kép, tárgy, könyv tuti nyerő ötlet neki.
Én a következő dolgokat nézegettem mostanában:

- 3, 4 esetleg 9 darabos puzzle (állatokról, vonatokról, traktorról stb.)
- nyomda, nyomdapárna
- diafilm
- mesekönyv, lapozó
- farm, állatokkal (pl. IKEÁban van tök jó)
- textil zöldségek (szintén IKEA)
- fa játékok, favonat stb

Tőlünk egy nagy távirányítós excavatort és egy traktoros könyvet kap. Anyukámtól pedig egy favonat készletet (állomás, ház stb.)

Jah, ruhanemű is jöhet bátran, elsősorban anorák, vastag pulcsi, vastag gatyó, ilyenek (de ezeknek amúgy nem fog más örülni, csak én...:D). (98-104)

Csók:)

5 megjegyzés:

  1. A mi exkavátorunk is már beszerezve;)

    VálaszTörlés
  2. Ancsi, eddig is naponta emlegetett benneteket, ezután meg szerintem hozzátok költözik:D

    VálaszTörlés
  3. Sára így is francia ágyon alszik és legalább nem nekünk kéne mellette aludni, míg ő el nem alszik:D

    VálaszTörlés
  4. Beszéltetek már a védekezésről a Sárával? :D

    VálaszTörlés
  5. nos, ha gondolod megejtem mostanában két Bogyó és Babóca nézés illetve télapó itt van éneklése közben:)

    VálaszTörlés