Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. november 22., hétfő

Lassíts le egy percre, ember! Leelőzted magad!




Ez történt velem is. Sorra minden ízem-részem feladja a szolgálatot.
Kezdődött egy rejtélyes "ótvarral" a lábamon...amúgy ezt már megfigyeltem, ha kivagyok, akkor rögtön bőrelváltozásaim lesznek, amik egy idő után úgy eltűnnek,mintha ott sem lettek volna. (most sem jutottam el bőrgyógyászhoz,mert mire időpontot kértem volna addigra elmúlt).
Aztán ez az ájulás téma ugye.
Aztán hétvégén megjött, olyan görcsökkel, hogy legszívesebben az ágyban összegörnyedve bőgtem volna. A lábam is lezsibbadt annyira fájt a hasam. (nekem nem szokott problémás lenni a menstruációm).
Aztán kozmetikusnál jártam. Egy ideig gondolkoztam, hogy mint a klasszikus műtős filmekben, én is kirohanok két érfogóval egy defibrillátorral, nyitott mellkassal ordítva az utcára, annyira fájt. Majdnem elbőgtem magam, de tényleg. (ez sem jellemző).
Aztán szombaton annyira fájt a fejem, hogy bevettem egy panadolt. (ez önmagában már szokatlan), de aztán hányingerem is lett, meg általános gyengeségem. Namondom, apa, én most feldobom a talpam. Úgy mentem zuhanyozni, hogy szóltam a Férjemnek, hogy ha dübbenést hall, akkor az én voltam.
Napok óta iszonyúan fáj a derekam a keresztcsontomnál. Görcsös, dudoros, érintésre, mozgásra érzékeny...áh, nem részletezem.

Szóval a testem nem bírja a nyomást. Furcsa, mert fejben nem érzem magam annyira szétesve, mindenesetre a testem biztos jobban tudja, hogy mivan, és én hallgatok rá.
A megoldás fejben egyszerű, NEM KÉNE OLYAN K. KOMOLYAN VENNI MAGAM. Na ja...már csak a megvalósítás áll előttem.:)
Mindenesetre, üzenem a Jézuskának, hogy egy kiropraktőr most nagyon jól jönne...

2 megjegyzés:

  1. hali!
    jobban vagy már?
    Gyertek el hozzánk vendégségbe, én vigyázok a Benire, Te meg elmész berúgni a pároddal.
    Az utalvány bármikor beváltható
    (aztán majd rendezünk daraboló versenyt :D)

    VálaszTörlés
  2. Édes vagy mutter! Szerelem van! köszi:)

    VálaszTörlés