Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. november 25., csütörtök

Csúszás

Ma délben nem tudtam posztolni sőt továbbmegyek egyáltalán netezni sem tudtam, mert a külköm nem akart aludni.
Bő egy óra altatás után, mikor is én percenként mondtam hogy pszt, ő pedig 49 másodpercenként új nótába kezdett, elmesélte nekem az összes traktoros viccet és beszélt a Mikulással én feladtam a vágyam, hogy aludjon és duzzogva kisétáltam a szobából.
Ő fejhangon üvölteni kezdett, én meg tovább duzzogtam. Aztán pár perc után megelégeltem ezt és visszamentem. Gyermekem az ágy sarkában ült és bömbölt. Ahogy meglátott elhallgatott, kifújta az orrát, befordult a fal felé és elaludt :O (úgy egy fél órára)
Ennek megfelelően délután háromszor kiszúrta a fél szemét, nyolcszor odacsípte a szekrényajtóval az ujját és tízszer egyszerűen csak a szőnyegen ülve üvölteni kezdett...aztán azért bömbölt, mert arra a kérdésére, hogy: -Anya, most miért sírok? én nem tudtam szakszerűen válaszolni :)
Hosszú nap volt.
Holnap re..hej:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése