Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. november 29., hétfő

Függök

Be kell vallanom, hogy több függőségem is van. Tudok róluk. És próbálom kordában tartani őket. De jó "anyagoshoz" híven vannak kilengéseim, pár nap (vagy hét) amikor teljes terjedelmében eluralkodik rajtam a kór. Majdnem minden gondolatom e körül forog...és majdnem minden cselekedetem is.
Az elsőszámú "szerem" az olvasás. Mértéktelen időt tudnék könyvek között tölteni. Emiatt bűntudatom is szokott lenni. A János is tisztában van eme szenvedélyemmel, ezért múlt héten úgy jött haza a könyvtárból, hogy a következő mondat hagyta el a száját:
-Nézd, ennyire megszívattam magam!...és elővett három nekem szánt könyvet a táskájából.
Hát ez a magyarázat arra, hogy miért nem írtam pénteken, miért feküdtem hajnali fél 4kor le szombaton és miért voltam hulla fáradt és ingerült vasárnap...egészen addig, míg el nem olvastam az utolsó sort is. Két könyv 3 nap...borzasztó vagyok....
Mentségül el szeretném mondani, hogy nem mindig kattanok ennyire rá...van amikor egész normális tempóban és intervallumban olvasok. Ez most nem ilyen volt.

2 megjegyzés: