Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. november 24., szerda

Humor

Figyelmeztettelek titeket, hogy a humorom egy ideje elment legelni, szóval csak saját felelősségre olvassátok a blogot...ám, mikor e kijelentést tettem nem számoltam a karácsonyi reklámújságok nagyszerű kínálatával.
És ezek tényleg léteznek, nem én vagyok ilyen agybeteg...

Pár gyöngyszem:

Twilight póni-MEGLEPETÉS csomag
My Little Pony- kis beteg póni
My Little Pony- ÖLTÖZTETHETŐ póni/Ella, öltöztethető ló
Hópihe a TRENDI pónilány
Fashionista Barbie
Fogorvos/Bébiszitter baba
Play-Doh takarító barátok
Szippancs-magyarul beszélő porszívó
Furdi-magyarul beszélő fúró

Vagy ezek csak belőlem váltanak ki hisztérikus röhögést?

2 megjegyzés:

  1. Igen...még...majd ha lányod is lesz egy idő után megszokod :D:DFőleg amikor kinyafogja,hogy belehal ha neki nem lesz kis beteg pónija...akkor már inkább sírsz...az árán :D:D

    VálaszTörlés
  2. Sly, meggyőződésem, hogy ezért nincs lányom. Egész egyszerűen nem vagyok mentálisan felkészülve egy öltöztethető lóra...:)

    VálaszTörlés