Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. október 4., hétfő

Party

Tegnap nem tudtunk mit kezdeni marha nagy jódolgunkban, ezért úgy döntöttünk rövid tanakodás után, hogy elmegyünk családilag az orvosi ügyeletre.
Biztos nektek is volt már ilyen. Amikor minden összejön. Már úgy érzed, hogy nem lehet tovább fokozni, szóval muszáj valami extra nagy dolgot véghezvinni. (ilyen például felborulni egy egyhetes TOI TOI WC-vel ésatöbbi).
Szóval elindultunk a délutáni alvás helyett, én, az előnyösebb megjelenésem érdekében a karomba vettem a síró gyereket...mert ugye az tudvalevő, hogy a frissen mosott haj és egy síró gyermek mindenkinek jól áll.
A Benit ügyesen betanítottuk, így köhögött és sípolt levegővételkor. Igazán jól sikerült a mutatvány, csak sajnos a szemfüles asszisztensnő leleplezett minket. Biztos azért, mert túl nagy divat mostanában ez az ügyeletre járásos buli. Szóval mielőtt megkérdezte volna, hogy miért partyzunk ott nálunk, egy fél órás szentbeszédet tartott arról, hogy délelőtt gyermekügyelet volt, miért nem jöttünk akkor. Én mertem mondani, hogy mert nem tudtunk róla (János, meg azt, hogy mert most van problémánk). Erre még jobban belemelegedett, hogy ezt mutatja a VÁROSI TÉVÉ. Namondom szuper, hogyhogy én ezt még nem láttam?? Pedig mekkora muri már a városi tv képújságját olvasgatni napról napra...
No, hogy ezt a kedélyes párbeszédet letudtunk megkérdezte, hogy mi a baja a gyereknek. Elmondtam neki, erre ő válaszolt, hogy jó, üljünk le, mert most nincs orvos. Talán 1,5-2 óra múlva visszajön. Én köszöntem szépen a szíves marasztalást, de úgy döntöttem inkább megyünk tovább after partyzni máshová.
De aztán csak nem tudtunk nyugodni fene nagy jómódunkban, úgyhogy visszamentünk, amikor rövid várakozás után az orvos tartott szentbeszédet nekünk a délelőtti gyermekügyeletről. Keresztkérdésekkel kitudakolta, hogy mi direkt őt szívatjuk és hozzá hozzuk a gyereket. Ettől annyira bepörgött, hogy a beteglap jelentős részén ezt részletezte. ("Bár jártak már az ügyeleten, elmondásuk szerint nem tudtak arról, hogy délelőtt gyermekügyelet van.")
(...@<><@ˇ°).
No, de aztán lényeg a lényeg, nagy duzzogva megvizsgálta a Benit, sőt még egy receptet is kiállított. (Közben csörögni mert a telefon...nagy sóhaj szájhúzogatás...igen elhiszem, hogy ügyelet alatt legjobb lenne ropit enni és nézni a barátokköztöt...de sajnos vannak ilyen kitartó életigenlők mint pl. mi...).
Szóval köszi doki, hogy ránk szántál 10 percet.
Ma aztán elmentünk a mi háziorvosunkhoz. Tüdőgyulladás nincs...ne is legyen...
Szuper hétvége volt:)

2 megjegyzés:

  1. &#@@&#&@-k meg:(
    Nem is értem hogy nem tudja a két éves gyereked, meg az emberek általában, hogy mikor is van rendelési idő. Könyörgöm nem ezért választotta ezt a pályát????? Hogy gyógyítson????
    Ez már csak a hab volt a tortán Luca mai post-ja után:(

    VálaszTörlés
  2. Csilla!
    azt hittem ez csak nálunk van! jártam így én is, mikor a 40 fokos lázával berohantam vasárnap délben a kórházba az akkor 7 hónapos fiammal, hogy a "kedves" főnővérke leordított, hogy miért nem egy órával hamarabb jöttem, mert akkor még volt itt gyerek orvos de ő most már vissza nem hívja! menjünk a felnőtt ügyeletre, ahol egy fiatalka doki egyfolytában az anyukáját hívta aki szintén doki hogy akkor ő most mit csináljon???doki anyu javasolt egy szurit(rocephin azt hiszem)amit az egész kórház területén nem tudtak összekaparni, nem volt! így gyerekkel,aki még mindig 40fokos lázzal volt irány a patika majd vissza a doki hogy ő beadja...adta volna, ha lett volna, de nem volt! úgyhogy vissza a dokihoz, ő újra hívta anyut és adott valami más szurit neki, holnap menjünk vissza csatakiáltással útnak eresztett. hazaértünk, gyerekeket újra kocsiba be és irány Bp, Madarász utcai kórház. egy hétig voltunk bent, két oldali közé fül gyulladás+tüdő gyulladással a 7 hónaposommal. a legszebb, hogy két nappal hamarabb ugyan ezt a gyereket egy hónapos fülgyula után teljesen gyógyultnak nyilvánították!!!!!
    Kitartás!!!

    VálaszTörlés