Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. október 8., péntek

Dopping


Mikor az ügyeletes orvos által felírt orvosságon ezt olvastam: "A szer doppingteszteken pozitív eredményt mutat" jót röhögtem.
Aztán beadtam Beninek, és éjjel 10-ig rohangált körbe-körbe a szőnyegen...aztán ezt addig fokozta, hogy már csak pörgött és a végén hatalmasat esett. Ezen jót röhögött és kezdődött elölről.
Akkor még bíztam benne, hogy ez csak "véletlen" és betudható annak, hogy a hét elején nem igen jártunk ki, ezért nem fáradt el eléggé. (Egyrészt azért, mert nagyon hideg/szeles/esős idő volt, másrészt meg azért mert emellett egy nagyon beteg gyerek.) (akinek mellesleg mostanság inkább ülnie kellene, mert terhelt a keringése a zörgő tüdeje miatt...jó vicc...)
No, azóta viszont tudom, hogy ez a hörgőtágító tényleg valami pörgetőt tartalmaz. Sosem látott mértékű zizzentség vett erőt ugyanis ivadékunkon. Kapkod, rohangál, kiabál, rombol stb.
Hálisten már csak ma este kap, aztán befejeztük.
Szerda óta minimum napi 5-6 órát vagyunk szabadban. Ő motorral száguldozik vagy egyszerűen csak rohangál. Ennek ellenére, bár én már alig állok a lábamon, este még stand up comedyzik egy sort mielőtt elalszik.
Durva nagyon...remélem hamarosan visszaáll a rend...vagy legalább valami rendnek álcázott állapot.

2 megjegyzés: