Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2010. október 25., hétfő

Felelősség


Az van, hogy én eddig nem erőltettem a bilikérdést a Beninél. Megkérdeztem (amikor eszembe jutott), hogy pisilsz bilibe? Erre élből NEM volt a válasz. Annyiban hagytam hát...ha nem hát nem.
(Hozzátartozik a történethez, hogy volt egy fellángolás bili fronton a tárgy megvételekor. Akkor pisi és és kaki is ment bele. De a kaki valahogy nagy törés lehetett (bár ez így bevallom, elég hülyén hangzik), mert utána még ráülni sem akaródzott.)
No, de azért most már eléggé időszerűnek tűnt, hogy ezzel a témával újra megpróbálkozzunk.
Elővettem a jó öreg cselt, a jutalmazást. És mivel édességgel/kajával alapból nem jutalmazok (mert az nem arra való, ugye Lina?:)), így maradt a tárgyi jutalom...és mivel hatalmas traktor illetve ló imádat van nálunk, így maradt a traktoros/lovas matricagyűjtés.
Szépen érthetően elmagyaráztuk, hogy mit akarunk, ő egyből kapható volt a játékra. Gyűltek is a matricák, mondjuk a mosás is...de ez simán belefér.
Szombaton a heti nagytakarító időmben a Beniék kimentek az Öreg-tóra (nagyhalászat volt...majd mesélek róla, tök jó buli). Éppen nyomtam a felvezető szöveget, miszerint tó/halak/háló stb. és adtam volna rá a pelust, mikor ő komolyan rámnézett és a imígyen szóla':

- Nem kell pelus, anya!

- De kell édes, tudod, messze mész, nem lesz bili...

- Nem kell anya, én szólok, lepisilem a bokrot!

- öö, jó szivem....de biztos?? tudod....

- Anya, azt hiszem menni fog...

Én bekészítettem a 8 váltás ruhát, plusz ezerszer esdekelve kértem a férjem, hogy nagyon figyeljen oda, mert egy megfázás most a poklot jelentené (nekem). Megígértek mindketten mindent.

3 óra távollét. Baleset nélkül. Szólt. Bokrot pisilt.

És még meri valaki azt állítani, hogy a mai fiatalok felelőtlenek....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése