Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. február 18., péntek

Egy baromi ronda díj


Édes jó mutteranyám ajándékozott meg ezzel a díjjal. Eszerint kreatív blogger vagyok...jó tudni, eddig azt se tudtam magamról, hogy "blogger" vagyok...
Hát ez a díj mondjuk nem szép (lásdmintfent). Finoman szólva. Két tök egyforma glóbuszfejű ufo fog kezet egymással 1-1 laptopból kinyúlva. Jó az mondjuk tény, hogy modern, viszont "művészinek" egyáltalán nem nevezhető. Meg elvontnak se. Viszont aranyozott...
Meg nem is az a lényeg, hogy milyen, mert ugye, ha Luca egy rothadt almát dobott volna felém kiabálva, hogy "kreatívbloggervagyanyám!" az művészi lett volna, meg egyedi is...és nem kevésbé tett volna boldoggá. Egyszómintszáz itt a gesztus értékelendő, amit én NAGYONSZÉPENKÖSZÖNÖKEZÚTONIS!

Most meg az a feladat, hogy megnevezzek 7 blogot, akiknek továbbadom ezt a baromi ronda díjat...szeretettel.:)

1. Természetesen mutterjóanyámnak. Szeretem ezt a nőt, meg az egész családját. Erre úgy jöttem rá, hogy tavaly nyáron, mikor éppen bulizhatnékom volt komolyan fontolgattam, hogy meghívom PUF koncertre a Zöld Pardonba. Végül nem tettem, mert őrültnek nézett volna, hogy egy ismeretlen nő, aki titokban olvasgatja a blogját randevúra hívja. De ezt a titkokon kívül is elárulhatom Luca, hogy Veled bármikor mennék bárhová. De komolyan.

2. Pontosan tegnap óta szerepel a repertoáromban. Harminc a fészbúkon terjed egy másnapos posztjával. Lehengerlő. Aztán tegnap több bejegyzést is olvastam tőle és naaaagyon tetszik. Pont ahogy szeretem se túl sós se túl édes, kicsit keserű és nagyonnagyon savanyú.

3. A harmadik kitroka blogja. Kit nagyon édes. Nagyon tud "picsáskodni" ezt tőle idéztem. Szóval ez a szupcsimupcsi, puszcsi, édibédi stb. csaj, aki emellett nagyon jó anyuka, feleség meg nő meg minden. Szeretem olvasni, mert nála mindig olyan szép az élet.

4. Linabarátnőm. Mit is mondhatnék...28 éve ismerem. Régesrégen (amikor még a hormonok nem zavartak bele az életünkbe) megbeszéltük, hogy egy albérletben fogunk lakni hárman csajok és úgy élünk mint a Jóbarátokban. Azóta ő Münchenben él, én Tatán, Nórabarátnőm az egyetlen, aki hazaköltözött a Sechelles-szigetekről Józsára (szülőfalunk), azért, hogy beteljesedjen az ígéretünk. (a hülyéket mondjuk mindigis vonzottam).

5. Rusy. Őt is a fórumról ismerem. Szeretem, hogy olyan elhivatott anyaságban is és szakmában is (biztos feleségként is, de úgy nem ismerem). Nagyon jó szakembernek tartom (ismeretlenül is), többször kértem már tőle tanácsot, és ő mindig nagyon jó szívvel segített. Valahogy (megmagyarázhatatlan számomra) sorsközösséget érzek vele.

6. Szirka. Egy nagyon édes család, szintén. Egy Down-os kislány mindennapjai. Náluk azt érzem, hogy a hétfejűsákánnyal is szembeszállnak, hogy a lánykának mindene meglegyen. Ezt az erőt és egységet nézem náluk minden egyes nap őszinte csodálattal.

7. Phoenix. Számomra hihetetlen nő, asszony.... Kollégák voltunk (vagyunk). Éveken keresztül ismertük egymást. És mégis őszintén mondhatom, hogy igazán akkor kezdtem megismerni, amikor "blogtársak" lettünk. Nagyon mély és érzékeny teremtés, aki számtalanszor építette újra a romokból az életét, önmagát, a lelkét a gondolatait.

Éshát betelt a hét hely. De az oldalvást szereplő összes blogot olvasom valamiért. Nekik is ajánlom szeretettel!

Most jön a legizgalmasabb rész számomra...7 titok:)

1. A férjemet egy cseten ismertem meg. Egyikünk sem párt keresni ment oda, lévén mindketten kapcsolatban éltünk. (Azóta, hogy őt megismertem nem csetelek, sohasem.)

2. Későn érő típus vagyok, 17 éves koromig senki (én magam se) egy fabatkát sem adott volna azért, hogy leérettségizem. Egy nap találkoztam a Felettes Énemmel, onnantól fogva az osztályelső(k között) voltam.

3. Javíthatatlanul romantikus vagyok. Ha egy várromnál kirándulunk, múzeumban vagyunk akkor arról álmodozom, hogy ott én vagyok a várkirálykisasszony és éppen kilovagolni készülök...és eközben még egyszer sem voltam pestises.

4. Nem egyszer lettem szerelmes már (olvasás közben) irodalmi figurába. (filmsztárokba nem szoktam beleesni, mert nem látom olyan tisztán a lelküket). Ugyanilyen rajongást érzek 1-1 blogger iránt is (igen, nők is vannak köztük!...de egyikükkel sem smárolnék) :)

5. Életem első örök barátnőjét Kondás Lucának hívták. A szomszédunk volt, de 1985 körül elköltözött a családjával Amszterdamba. Egy ideig próbált velem levelezni (mivel megesküdtünk hogy írunk egymásnak), de én nem válaszoltam (mert fárasztott az írás...most ezt vezeklem). A kapcsolat megszakadt, azóta nem tudok róla semmit. Életem második örök barátnője Nóra, aki velünk szemben lakott. Őt először nagyon utáltam, mert megpróbálta elhóditani tőlem Lucát, azóta is csak azért tartom vele a kapcsolatot, hogy ezt megbosszuljam.
(és most született meg az elhatározás, azután, hogy ezt a posztot közzéteszem rákeresek Lucára a fészbúkon.)

6. Elsőszámú szeretetnyelvem a "testi érintés". A legutolsó meg az "elismerő szavak".

7. Államvizsga előtt majdnem kirúgtak a suliból, mert a vizsgabizottság egyik tagját nyíltan (értsd: előadáson, hangosan) lehülyéztem. Az a tanár, aki ezt meghallotta kiment, hogy behívja a lehülyézettet, aki azonban akkor már nem volt az épületben. Csak ezért van most diplomám.

Hát ennyi:)

2 megjegyzés:

  1. anyaaaa!
    legkreatívabb bejegyzés amit a témában valaha is olavstam :D:D:DD te baromronda díj neyrestes már hoy nem te, hanem a díj ronda :D

    vicces amit a PUFról írsz. Én amikor Divinára meg ide-od akészülök, valahogy mindig bevillansz,hogy mekkorát tudnákok teveled ottan bandázni meg tombolni.....
    Pedig nem láttalak élőben.
    Ha bulizhatnékod van még alhacc minálam :D
    Ha Zoliék élnek tán minket sem szedel széjjel

    VálaszTörlés
  2. Évek óta munkatársak voltunk-vagyunk és igen én is a blogon keresztül ismertem meg Csillát annyira, hogy megszeressem.
    Sőt, általa még egy kicsit a férjét is...
    :-)

    VálaszTörlés