Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. május 25., szerda

Cipő

Nálunk a cipőkérdés kész téboly.
Beni lábára nem tudok ráadni bármilyen csiszli-csaszlit (sajnos)...viszont (hurrá!) évente két cipőt kiírnak neki közgyógyra, tehát ingyen.
Ezek speciálisan az ő lábára készülnek. 4 helyen mérik meg a lábfeje körfogatát illetve egy lapon körberajzolják a talpát, így ha elkészül a mű, az olyan, mintha a lábára öntötték volna...kis probléma van csak ezzel, hogy ez az idilli állapot kb. 1 hónapig tart, mer' nincs jobb dolga, ezért nő mint a gomba (egy évben 2X1 hónap, tehát mínuszban vagyunk kb. 10 hónappal...)

Véleményem szerint egy normál 3 évesnek kell egy évben minimum:

1 db itthoni benti cipő
1 db játszós cipő
1 db óvodai benti cipő
1 db óvodai játszós cipő
1 db tavaszi/őszi eljárós cipő
1 db nyári cipő
1 db téli cipő

Ez összesen 7 pár cipő (és itt nem beszélek az idő előtt szétrúgott vagy kinőtt illetőleg színben passzoló cipőkről sem az évszaknak megfelelő játszós cipőkről)
Ez azt jelenti, hogy mi minimum 5 pár cipővel vagyunk mínuszban egy évben.
Még mielőtt felhördültök, én nem ingyen cipőket akarok. Köszönöm szépen azt a két párat, amit kapok, tényleg nagyon hálás vagyok érte. Én azt szeretném, hogy recept nélkül is tudjak cipőt csináltatni a gyerekem lábára...de ez sajnos nem megy. Vagy valami egészen speciális papírmunkát igényel vagy én nem tudom mi bajuk van a cipészeknek a maszekolással, de már 3 cipész küldött el azzal, hogy "nemsokára" lejár a fél év és akkor kapok receptet, anélkül sajnos nem tud segíteni.
Namármost ezt a helyzetet egyféleképpen tudom orvosolni, mégpedig úgy, hogy már a méretvételnél szólok, hogy bőven hagyjanak rá a cipő hosszára, hiszen annak fél évig jónak kell lennie. (ezzel mondjuk az egész hókuszpókuszolás és méricskélés értelmét veszti...)
És akkor most jön a legjobb rész. Mivel ez ugye tényleg nagyon speciális egyedi és kézzel varrt lábbeli, minimum 1-1,5 hónap mire elkészül.
No, mi most voltunk felpróbálni a kész modellt...ami jelen pillanatban (reményeim szerint) ismét visszakerült egy időre a cipővarróbácsi keze alá, ugyanis Beni lába a méretvétel óta (kb. 1 hónap) bő fél centit nőtt...tehát már most lelóg a lábujja a 'félévigpatentnekkelllennie' cipőről...

Na, ezt amúgy napi übernek írtam, mert amikor majd 10 év múlva dekkeket találok a szobájában (vagy például egy hivatásos kurvát) nagyon jó lesz visszaolvasni, és örülni neki, hogy volt, idő amikor ez volt a legnagyobb problémám...:)

3 megjegyzés:

  1. Kerestem neked pár gyermekcipö-készítöt, hátha te erre a megoldásra még csak nem is gondoltál!:-)
    Mert ugye egy percig sem dillemmázol az ügyön!

    Tudom, Pest meg minden, de hátha:
    1117 Budapest 11. kerület
    Dombóvári út 1.
    (1) 204 39 38

    SUPY CIPŐKÉSZÍTŐ ÉS KERESKEDELMI KFT.
    PÁTYI ÚT 57.
    2092 BUDAKESZI, PEST
    Telefon : (1) 206 31 02


    E meg Böszi:
    KOZMA ROMULUS TIBOR - CIPŐKÉSZÍTŐ
    HAJDÚ-BIHAR, 4220 HAJDÚBÖSZÖRMÉNY, JÓKAI MÓR U. 9
    Telefon : 06-52-220-220

    Ez meg világvége, de nagyon bizalomkeltö, hátha tud segíteni csak infószinten is, ha felhívod:
    http://www.horvathcipo.gportal.hu/

    Meg még egy világvégi;:
    Jáger József
    3200 Gyöngyös
    Utca: Koháry utca 5.
    Telefon: (37) 31 02 95

    Ezer öelelésimádat!

    VálaszTörlés
  2. hát kész vagyok! CSak el kell képzelnem az ördögöt a falon és hopp, máris ott terem!
    épp írtam neked kikeresett infókkal ide egy megjegyzést, majd rányomtam, hogy küggye, amikor is átvillant az agyamon, hogy nem kopiztam ki a köztes tárra vagy hogyhíjják ... erre tessék. Mi jön 5 perc kerregés után??? Erre 303! Megáll az eszem!
    Na akkor most újra kikeresem, amiket akartam....

    VálaszTörlés
  3. látom szivatnak itt engem! Grrrrrfrrrrbrrrrr

    VálaszTörlés