Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. május 18., szerda

Napi über 2.



Szeretem a pszichológiát. Össze-vissza tanultam mindenféle fősulikon vagy 7 évig, ez éppen elég volt, hogy megszerettesse magát velem annyira, hogy azóta is szívesen olvassak mindenféle ilyen témájú könyvet.
Egyszerűen nem fér bele a fejembe, hogy olyan kérdésekből mint pl. hol állsz szívesen meg egy buliban? vagy szoktál-e késni a találkozóidról? hogy tud ennyire pontos, precíz minden egyes mondatában igaz véleményt alkotni rólam. Komolyan mondom hihetetlen.

Kitnél találtam ezt a linket, én egész pontosan ezt a tesztet csináltam meg, de van 4 kérdésestől 92 kérdésesig itt minden. Próbáljátok ki, nagyszerű!
És most jön az übertuti. Nem untatlak itt több oldalas véleménnyel titeket. Elég annyi rólam, hogy "oltalmazó" típus vagyok. Tehát röviden ilyen:

"Csendes, barátságos, felelősségteljes és öntudatos. Elhivatott, a munkáját alaposan végzi. Pontos, olykor szőrszálhasogató. Hűséges, megfontolt, az emberekkel kapcsolatban pedig észrevesz és megjegyez sok apró részletet. Érdekli, mások mit gondolnak róla. Rendre és harmóniára törekszik mind otthonában, mind munkahelyén."

És mivel már előzetesen megbocsátottam nektek, hogy nem olvassátok el a kisregényes jellemzésemet íme két kép, ami PONTOSAN megmutatja azt, ami én vagyok...:)

4 megjegyzés:

  1. Lágy szívű, empatikus és felelősségteljes. Könnyen ráhangolódik másokra. Mindenkiben meglátja a lehetőséget, és segíti mások önmegvalósítását. Jó hatással van az egyénekre és csapatokra. Hűséges. Megszívleli a dicséretet és a kritikát. Könnyen barátkozik és nagyon jó vezető.
    az enyém:))))

    VálaszTörlés
  2. én elolvastam
    én lájkolom
    én szeretném megkérdezni, hogy pontosan precízen, rendesen és harmónikusan azé' berúgunk-e eccer a ződpardonban? :)
    csók

    VálaszTörlés
  3. mindenképpen, én pont ezt akartam kérdezni:D
    csók:)

    VálaszTörlés
  4. Na má csak megcsunáltam én is!:-)
    Az elsö három mind ESFJ - gondoskodó:-)
    Csak egy betünk más!

    VálaszTörlés