Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. május 20., péntek

Hármas tanítás

Baktatok haza az oviból reggel amikor egy századmásodpercen és 10 cm-en múlott, hogy egy igazi ámerikai filmes, emberéletet követelő gázolást lássak (négysávos út, belső sáv nem veszi észre, hogy a külső sáv elengedi a zebrán átkelő nőt...10-ből 3-szor ez így van, nem is megyek bele ilyen helyzetekbe, a külső sáv szélénél muszáj kikukucskálni)
Mindenki megijed...főleg a belső sávos sofőr.
Nagy okos alkoholista papi szövegel nekem a járdán...megérdemelte volna ez a hülye nő, hogy kidózerolják...mivan tán' alszik...ebben a pillanatban ő is lelép ugyanoda...sikító fékezés, anyázás stb.
Ekkor már mosolyogtam...na nem azért, mert kárörvendő vagyok, esetleg hiányzik a betevő vér a mai napomból...csak egyszerűen szeretem az ilyen következetes és nyilvánvaló leckéket.
Jól el is döntöttem, hogy ezt ma beposztolom, meg majd jól megmondom a magamét. Ízlelgettem a szófordulatokat, a sértő megjegyzéseket, a csipkelődéseket...ekkor fékhang...egy parkolóban centik híján rámtolatott egy nő:D

Mai hármas lecke tehát:
1. a bizalom kétélű, ha úgy tetszik a leghatásosabb tömegpusztító fegyver.
2. ne ítélkezz mert megítéltetsz.
3. nincs felsőbbrendű ember. semmi nem különböztet meg minket egymástól. (ez szóljon most éppen a facebookos következetesen"cigányozós" barátaimnak.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése