Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. június 7., kedd

Gyanútlanul...

...bicózgattam a boltba délután. Szép napos idő volt, a gyerekem otthon az apukájával, egy igazi wellness félóra elé nézhettem.
Éppen kikerültem egy idősebb nénit, furcsán bicegett, ápolatlan volt, egy színes műanyagból kötött (vagy horgolt?) szatyorral baktatott előttem.
Először a pólója színén akadt meg a szemem...babarózsaszín. Annyira furcsa az öregeken a rózsaszín...valahogy természetellenes. Ez meg még koszos is volt.
Aztán meg a feliratán:

GUBER(N)ATOR

Egyszerűen nem kattan a helyére...:
1. ez munkaruha hi(t)vat(ll)ásos kukásoknak
2. ez egy elcseszett cég neve aki undorító babarózsaszín pólókat osztogat
3. ezzel a pólóval uffolunk az ufóknak, hogy ne igázzanak le minket
4....ez egy vicc...?

Ez volt ma.

4 megjegyzés:

  1. kínai édes- savanyú
    sírjak, vagy nevessek?

    VálaszTörlés
  2. meggyőződésem, hogy ő volt az én vörös ruhás nőm...

    VálaszTörlés
  3. Vörös ruhás nő? :)
    Én wellness 5 percekben gondolkodom.sokszor a lakás legkisebb helyiségében.

    VálaszTörlés
  4. Rusy, ugye nem láttad a Mátrixot?:)

    VálaszTörlés