Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. május 17., kedd

Napi über

Eltűntem. Tudatosan. Köszönöm szépen az érdeklődést meg a hiányolást. A helyzet röviden az, hogy beütött az ovikrach, de durván. Minden volt, ordítás, fetrengés, láz (idegi alapon), éjjeli bepisilések, verekedés, durvaság...és ami igazán de igazán megijesztett, az a kaki/pisi visszatartás. (elengedéstől való félelem). Ördögi kör amúgy, mert ez a szitu szívja az energiát veszettül, pedig pont hogy nyugalom, meg melengetés kellene, amiből ilyenkor a legkevesebb van.
Naszóval nem akartam itt sírni-ríni, nem azért mert nem lett volna jó, hanem azért mert értelme nem lett volna sok.
Most úgy néz ki kilábalóban vagyunk amúgy...nemkiabálomellekopogomfogomabajszom...

És most mondom a tutit. Tegnap találtam ki, úgyhogy ez hivatalosan azóta él. Luca "napi sekély" mintájára én minden napra mondok egy jó dolgot, amit átéltem/láttam/éreztem stb.
Ettől azt remélem, hogy nekem/nekünk és talán nektek is több energiátok lesz. Mert itt van a szépség, körülöttünk, csak látni kell.

Szóval napi über 2011. május 16.
cs: -Jónapot, kérek egy jegyet Környére.
Sofőr: -EGÉSZET??

(és itt a lényeg a kedvezményre való hajlandóság arra már nem tért ki, hogy vajon nyugdíjasnak, diáknak vagy rokkantnak nézett-e)

mai napi über
Utálom az utcára nyíló ablakokat. Fogalmam sincs ki az a hülye aki ilyen házat vesz. (lehet, hogy azért, mert a járdán sétálva akaratlanul is bebámulok az oda nyíló lyukakon.) Kajak bejáratos vagyok így idegen udvarokba és nappalikba.
És van egy hely, ahol az ott lakó kihasználja ezt a fajta kíváncsiságomat. Ugyanis egy magazint állított be az ablak elé. És nemám ugyanazt évekig, ő lapozgatja/cserélgeti minden nap. Szóval frissíti a szakirodalmat, műveli a megfáradt vándort. Ma pl. szép házak magazin kertápolós részét nyomta az ablakba. De volt már ott pletykaújság, meg családi fotótár is...tök izgi:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése