Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2011. március 17., csütörtök

Begyulladva

Tegnapi dokizás eredménye: fülgyulladás a múlt, tüdőgyulladás a jelen...
A házidoki szerint az ügyeleten rossz antibiotikumot írtak ki, így a gyulladás lehúzódott a gyerek tüdejére. (gondolom, azért annyira nem rosszat, hogy a bélflórát ne irtotta volna ki...)
Most új antibio, a jól ismert hörgőtágító (alias dopping), és hétfőn újra ráhallgat.

Ma már mehettem volna dolgozni, de kollégák extra jófejségből mondták, hogy nehogymááá' a gyereknek mellettem a helye, vagy nekem mellette, szóval maradjak itthon.
Mivel betegállományba nem mentem el, így a hét mérlege -18 óra...már tervezem a hétvégi programokat, hogy ezt behozzam...
Begyulladtam.

1 megjegyzés:

  1. menj el betegállományba egy tüdőgyula nem két nap
    szabid meg kelleni fog másra

    VálaszTörlés