Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. november 19., kedd

inkognitó

Az úgy van, hogy nálunk a blog a kezdőlap. (vannak ilyen elavult dolgaink, pl. a wc-ben még ma is a 2012-es IKEA katalógus van).
Amíg még írtam ide a Férjem minden nap elolvasta és kommentálta a posztot. De most egy ideje ugye nem írok, így lankadt a figyelme. Néha megjegyezte, hogy régen írtam, vagy nem akarok-e, akkor tettettem magam,hogy sok a dolgom, és momentán meghalni sincs időm. Nade most eljött az óra a perc, amikor inkognitóban tevékenykedhetek itt, mert amikor kinyitja az internetet (ezt nem tudom hogy kell kifejezni) akkor megjelenik a Beni 2009-es arca, meg a régen lejárt születésnapszámláló...és ő nem görget lejjebb (mert el van altatva).

Szóval most elmondhatom nyíltan, ország-világ előtt (jelenleg 2 ember olvas) hogy megrendült a bizalmam a Férjemben és a házasságunkban. Ennek két oka van. Egyrészt 7 éves házasok vagyunk, így ennek itt az ideje (bár lehet, hogy ennek 9 évesen van itt az ideje, de nem baj, majd akkor is megrendülök).
Másrészt most nyáron szembesítettek engem azzal, hogy az a szó, hogy BEmelegítő mindenki számára tök vicces, és kajak kiröhögnek miatta. Namármost mivel én Debrecenben nőttem fel, az ottani népek észre sem veszik ezt a kis bakit (ami amúgy nem is az, mert a "bemelegítés" mint sport előtti mozgásforma egy adekvát tevékenység, ebből keletkezik, hogy a bemelegítést a bemelegítőben kell végezni. Teljesen logikus csak az ország 80 %-a logikátlan és erőfölényük okán lenyomnak minket logikusokat). Szóval kiröhögnek, és a Férjem (a legfőbb támaszom, bizalmasom, jobbik felem) nemhogy nem szól(t) ismeretségünk 10 éve alatt, hanem titokban ezen ő is röhögött.
Szóval teljesen értető, hogy megrendültem, és most azzal büntetem a világot, hogy azóta úgy hívom e ruhadarabot ,hogy mackó, ami a létező legbénább elnevezés, ezért pont jó a tervemhez, másrészt most inkognitóban tevékenykedek így a Férjem majd jól szembesül vagy 5 olvasatlan poszttal egyszercsak, ami lássuk be egy elég megsemmisítő válaszcsapás lesz számára. (remélem ez még ebben az évben bekövetkezik, mert akkor ezzel túlleszünk a 7 éves megrendülés rá eső részén is.)
Mellesleg fogalmam sincs hogy kell beállítani ezt a születésszámláló vonalzót, de a lényeg most az inkognitó.
A címről meg eszembe jut, hogy Debrecenben volt régen egy inkognitó nevű kocsma (párdon klub) és ott találkoztam egyszer a magyartanárommal. Mindez számomra vicces volt, hogy egy ilyen nevű klubban futunk össze, és akkor elindult bennem valami, ami azóta sem bizonyított, hogy lehet (de mondom ezt csak én gondolom így), hogy a tanárok is emberek és pl. járnak szórakozni meg hasonlók.

3 megjegyzés:

  1. Simán le fogsz bukni, de gondolom ez volt a célod (meg is érdemli az a férj, aki ilyenkor nem hogy nem röhög, hanem lojálisan maga is BEmelegítőzni kezd...:D) Örülök, hogy hallok rólad anyám :)

    VálaszTörlés
  2. Beléptem az ezer éve "rá se néztem" blogomra, és láttam a szívemnek kedvesek ajánlóit.
    Idekattintottam és... jól tettem!
    köszi :-)

    VálaszTörlés
  3. de kedvesek vagytok!!...én eddig ezt miért nem láttam, hogy írtatok...?:O

    VálaszTörlés