Beni

Lilypie Fourth Birthday tickers

2013. november 17., vasárnap

A férjem az idegeimre megy...vagy bevásárolni. (még nem döntöttem el)

Na szevasztok. Képzeljétek el megint GYED-en vagyok. És mivel nálam tudvalevőleg ez össze van kötve a blogírással, lehet, hogy a következő évben még posztolok vagy kettőt (vagy nem...a GYED a bizonytalansággal is össze van kötve...szerintetek kap levegőőőt? :)

Na az van, hogy még van kb. 7 percem, míg felébred, szóval belevágok. A férjem az idegeimre megy. Jön a Karácsony, érted, áldás, békesség, de mi a fenét rakjak neki a fa alá. Évi nettó 3-szor kapok agybajt tőle. Kari, szülinap, névnap.

-Mit szeretnél szerelmem?
-Melletted mindenem megvan, boldogságot, békességet, úgy mint eddig.

Namost ez amúgy egy cuki válasz, de jelen pillanatban sajnos nincs időm elolvadni tőle ugyanis az életem egy k.va nagy táblázat. Kakilni reggel 8-8.12-ig tudok, mert akkor jó eséllyel egy rágókát duva a szájába elmatat (itt most nem a férjemről beszélek), rossz esetben félidőben ki kell jönni a rágókát csörgőre cserélni.
Még jó, hogy van internet, ott rendelek, mert boltba járni egy fél évessel esélytelen, érted, bolton kívül - 20 fok anorák, bundazsák + fókazsír az arcra (ez nekem), bolton belül 45 fok, letenni nem tudod, levetkőztetni nem tudod..szal érted.
A neten rendelek
 1. pulóvert (van már neki egész sok, pár nagypapis is mer' az akciós volt, jó lesz 50 év múlva)
2. könyvet. (milyen könyvet szeretnél? --valami jót...az ez utáni dolgokat nem részletezem tovább)

Ennél szánalmasabb az, amikor átutalásnál őt kérem meg, hogy a közös számlánkról utaljon a saját ajándékára...vagy az, amikor nagy nehezen kinyög valami technikai kütyüt és megkérem, hogy menjen el és vegye meg, mert én nem értek hozzá, azt kifizeti a közös bankszámlánkról vagy kp-el! és hazajön (meglepve):D

Ez így megy nálunk. Olyan jó lenne, ha lenne egy tök jó parafatáblánk és oda kiírhatná a kívánságát ez meg ez a könyv, ezen a netes oldalon akciós eddig és eddig. (ezt tegnap láttam a facebookon Lucánál, és rádöbbentem, hogy nekem erre lenne szükségem).
 Ui: kérek tippeket, mivel lehet meglepni valakit akinek mindene megvan?

5 megjegyzés:

  1. Segíteni nem tudok, csak abban, hogy ha meg kell venni csak mondd elmegyek, megveszem :D Aztán átutaltatod az én számlámra:) Így jobban meglepetés, mintha a boltnak utal:D

    VálaszTörlés
  2. Óóóóó, azt nem írom ám ide, mert ezt kérem olvassák! :)

    VálaszTörlés
  3. Ahhoz előbb ki kellene találnom:D

    VálaszTörlés